Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
  • 0
  • 1
8.09.2022

Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

The Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35. roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.

Celem The Next Gen of PR jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief partnera konkursu. W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations. Każdy z członków zespołu musi mieć mniej niż 35 lat. Zgłoszeń mogą dokonywać uczestnicy we własnym imieniu oraz podmioty zatrudniające pracowników.

Kampanie stworzone na zadany brief konkursowy oceniane będą przez jury według następujących kryteriów:

  • strategia,
  • wdrożenie,
  • spodziewany efekt.

Główną nagrodą w konkursie jest awans do Next Generation PR World Cup

To międzynarodowy finał konkursu organizowanego przez ICCO (International Communications Consultancy Organisation). W roku 2022 odbędzie się on po raz drugi, przy czym po raz pierwszy pojawią się na nim reprezentanci Polski. ZFPR jest jedyną w kraju organizacją, która może ich wskazać.

Dla zwycięzców polskich eliminacji przewidziana została także nagroda pieniężna. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec października br. Udział w konkursie można zgłaszać poprzez formularz na stronie https://genofpr.conrego.com/.

  • 1
Pierwsza edycja konkursu The Next Gen of PR

Pierwsza edycja konkursu The Next Gen of PR – ruszyły zgłoszenia

8 września 2022

7 września 2022