Narracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebie - Marketing przy Kawie
Narracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebieNarracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebieNarracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebieNarracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebie
#metime na szczycie potrzeb (fot. Pixabay)

Narracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebie

Narracja roku 2021, czyli self care i rosnąca obsesja dbania o siebie
Joanna Damaszko

Joanna Damaszko

Visual & Narrative Institute

Ukończyła z wyróżnieniem semiotykę na Uniwersytecie Bolońskim. Od 2014 r. zajmuje się badaniami marketingowymi, opierając się na metodologii semiotyki oraz narratologii.

Aby najlepiej zadbać o innych, musisz najpierw zadbać o samego siebie. W narracji self care musimy postawić swoje potrzeby na pierwszym miejscu, a później uwolnić się od poczucia winy, które w nas to wywoła. Po publikacji serii tekstów przedstawiających symbole i narracje roku 2020 specjaliści z Visual & Narrative Institute zaczynają kolejną. Wyjaśniają, jak opowiadany był świat w ciągu minionych dwunastu miesięcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to