Zdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentówZdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentówZdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentówZdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentów
Konsumenci ujawniają swoje słabości. Marki nie pozostają obojętne (fot. Pixabay)

Zdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentów

Zdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentów
Joanna Damaszko

Joanna Damaszko

Visual & Narrative Institute

Ukończyła z wyróżnieniem semiotykę na Uniwersytecie Bolońskim. Od 2014 r. zajmuje się badaniami marketingowymi, opierając się na metodologii semiotyki oraz narratologii.

Marki, które do niedawna zachęcały nas do bycia „najlepszą wersją siebie”, dziś pochylają się nad naszą wątłą kondycją psychiczną i nawołują do „samoakceptacji”. O popularnym niegdyś coachingu mówimy już niewiele bądź wcale, chętnie dzielimy się natomiast wrażeniami z podjętej psychoterapii. Czy w merkantylnym świecie konsumpcji naprawdę jest miejsce dla zdrowia psychicznego? I czy zdrowie psychiczne stało się dla konsumentów nową aspiracją?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja