0 1 0 0 0 11.05.2022Łukasz Gikiewicz ambasadorem LV BetLV Bet Zakłady Bukmacherskie ogłosiły, że Łukasz Gikiewicz dołączył do zespołu jako ambasador marki. Mistrz Polski ze Śląskiem Wrocław z 2012 r. będzie współpracował z bukmacherem w zakresie tworzenia treści sportowych publikowanych w mediach społecznościowych czy na YouTube.
0 1 0 0 0 11.05.2022Rola ESG w strategii spółek giełdowych – powstał raport na ten tematPodczas konferencji dla inwestorów GPW „Innovation Day” ukazał się raport „Rola i znaczenie ESG w strategii spółek giełdowych oraz w ich komunikacji z rynkiem finansowym”. Przygotowały go Green is Good i Miasto2077. Jak wskazuje badanie, 40% firm ma opracowaną taką strategię, z czego większość obejmuje kontrolowanie poziomu emisji CO2 oraz dbanie o zdrowie pracowników.
0 4 0 0 0 11.05.2022Drogerie na kosmetycznym podium – badanie Payback Opinion PollSzampony, pasty do zębów czy żele pod prysznic to jedne z podstawowych produktów w koszyku każdego konsumenta. Jak często i w jakich sklepach kupujemy kosmetyki? Czy zazwyczaj sięgamy po sprawdzone produkty, czy może jesteśmy otwarci na nowinki? I w końcu – gdzie poszukujemy informacji na temat kosmetyków i co wpływa na nasze decyzje zakupowe? Na te pytania odpowiada badanie Payback Opinion Poll.
0 1 0 0 1 11.05.2022Vinted odpowiada na decyzję UOKiKFirma Vinted publikuje oświadczenie w sprawie decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK nałożył na Vinted kary w wysokości 5,3 mln zł.
0 1 0 0 0 11.05.2022Konferencja SemKRK#19 już w czerwcu w Krakowie15 czerwca SemKRK zawita ponownie do Starej Zajezdni w Krakowie. Wystąpi dwunastka ekspertów z branży SEO i SEM.
0 1 0 0 0 10.05.2022Vinted w Polsce łączy się ze społecznościami w Czechach, na Słowacji i LitwieVinted łączy społeczności: polską, czeską, słowacką i litewską. Liczą one w sumie ponad 7 mln członków. Wśród nowych kategorii dostępnych dla polskich użytkowników pojawią się: dom, zwierzęta i rozrywka.
0 1 0 0 0 10.05.2022Urządzenia mobilne wśród dorosłych Polaków osiągają większy zasięg niż telewizja. Raport Mety i GWIRaport „Mind the Gap” został stworzony przez GWI we współpracy z Metą. Wynika z niego, że media społecznościowe stały się kluczowym kanałem odkrywania produktów i marek przez polskich konsumentów. Reklamodawcy nie nadążają jednak za zmieniającymi się krajobrazem mediowym. W 2021 r. inwestycje w urządzenia mobilne były niedoszacowane o 44% w porównaniu z czasem, który konsumenci poświęcają na korzystanie ze smartfonów.
0 1 0 0 0 10.05.2022Tinder pozwał GoogleMatch Group, czyli twórca aplikacji randkowej Tinder, pozwał Google Alphabet. Nazwał ten krok „ostatecznością”, aby zapobiec usunięciu swoich aplikacji ze sklepu Play, po tym jak odmówił odstąpienia 30% zysków ze sprzedaży.
0 1 0 0 0 10.05.2022Ponad 5 mln zł kary dla Vinted. Decyzja prezesa UOKiKBrak informacji o warunkach odblokowania pieniędzy ze sprzedaży i o tym, jak nie dopłacać do „Ochrony kupującego” – takie praktyki właściciela serwisu Vinted.pl zakwestionował prezes UOKiK. W efekcie konsumenci mogli podjąć niekorzystne dla siebie decyzje, tracąc pieniądze i czas. Prezes UOKiK nałożył na litewską spółkę ponad 5,3 mln zł kary.
0 1 0 0 0 10.05.2022Z Sopotu zniknęły reklamy wielkoformatoweW 2018 r. w Sopocie przyjęto uchwałę krajobrazową. Od tego czasu z przestrzeni miejskiej systematycznie znikały reklamy wielkoformatowe. Urząd miasta właśnie poinformował, że po czterech latach ostatni billboard zniknął z miasta.