0 1 0 0 0 2.09.2022Konferencja I ❤ Commerce już 20 wrześniaPrzed nami okres sezonowych akcji specjalnych, Black Friday, świątecznych zakupów oraz noworocznych wyprzedaży. 20 września odbędzie się konferencja online przygotowująca do sprzedaży w ostatnim kwartale roku – I ❤ Commerce Xmass Edition.
0 2 0 0 0 1.09.2022Snapchat zwalnia ludzi i drastycznie tnie kosztySnachat ma za sobą trudny finansowo rok. Planuje zwolnienie ponad 1,2 tys. pełnoetatowych pracowników spośród 6,4 tys. wszystkich zatrudnionych.
1 1 0 0 0 1.09.2022Meble Tylko promują swój „perfect fit” kampanią w niemieckiej telewizjiPolska marka Tylko, która daje klientom możliwość zaprojektowania precyzyjnie dopasowanych mebli, po raz pierwszy promuje swoje rozwiązania spotem telewizyjnym. Film będzie emitowany w Niemczech, na największym dla producenta rynku w Europie.
0 1 0 0 0 1.09.2022Sportowy metaverse w Polsce? Umowa Zetly z TransmirąPolsko-estońska firma Zetly, która tworzy platformę sportową opartą na sieci blockchain, podpisała umowę współpracy z amerykańską firmą Transmira Inc. Ta dostarcza platformę XR Metaverse, łączącą rozszerzoną rzeczywistość (AR), wirtualną rzeczywistość (VR) i trójwymiarowe przestrzenie (3D) z lokalizacjami w świecie rzeczywistym.
0 1 0 0 0 1.09.2022Nutella przedłuża współpracę z agencją Hand MadeNutella i Hand Made przedłużyły współpracę reklamową. Agencja od pięciu lat odpowiada za kompleksową komunikację brandu.
0 1 0 0 0 1.09.2022Na polskim rynku startuje Havas Market. Poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerceHavas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim. W ramach struktur globalnych Havas Media Group ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach. Pozwala to na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych. Mowa tu o narzędziach Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights dla e-commerce i marketplace’ów.
1 6 0 0 0 1.09.2022Zmiany czekolad Milka – największe od 25 latMarka Milka (Mondelez) ogłasza, że w tym roku przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. Zmiany podkreśla w kampanii reklamowej i przez działania PR.
0 15 0 0 0 31.08.2022Adidas otwiera w Warszawie największy sklep w Europie Środkowo-WschodniejNowy sklep Adidas Warszawa ma oferować spersonalizowane doświadczenie zakupowe. Zaprojektowany jest jako opowieść o ważnych dla marki wartościach – sporcie, kulturze i zrównoważonym rozwoju. Ma oferować największy wybór produktów marki, z naciskiem na produkty z kategorii performance i Women’s.
0 4 0 0 0 31.08.2022Jak kupujemy w czasach inflacji? Wyniki ankiety Payback Opinion PollPrawie 90% respondentów najnowszego badania Payback Opinion Poll odczuło ostatnio inflację. Jak radzimy sobie w czasach galopujących cen? Z czego jesteśmy w stanie zrezygnować, aby zaoszczędzić? Jakie strategie zakupowe wdrażamy?
0 2 0 0 0 31.08.2022Do końca 2022 torebki herbaty Lipton tylko pochodzenia roślinnego, biodegradowalneMarka Lipton w partnerstwie z organizacją Rainforest Alliance i Ethical Tea Partnership zmienia opakowania herbaty. Mają one być w pełni wykonane z surowców pochodzenia roślinnego, biodegradowalne oraz nadające się do recyklingu. Firma dąży również do wyeliminowania folii plastikowej z opakowań herbaty w Europie [1].