„IKEA. Życie w domu 2022” – nowy raport marki - Marketing przy Kawie
„IKEA. Życie w domu 2022” – nowy międzynarodowy raport Ikei
  • 0
  • 1
11.01.2023

„IKEA. Życie w domu 2022” – nowy międzynarodowy raport Ikei

Ponad ¾ Polaków jest zaniepokojonych ogólną sytuacją gospodarczą w kraju – wynika z tegorocznego raportu przeprowadzonego przez Ikeę. Badania wskazują także, że aż 68% Polaków martwi się o finanse domowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2023