3 1 0 7.11.2023Świąteczne kampanie Orange dla klientów indywidualnych i firmOrange Polska w pierwszych dniach listopada rozpoczął kampanie świątecznej oferty planów komórkowych, oferty światłowodu oraz świątecznej oferty dla firm.
2 4 0 7.11.2023Answear.Lab walczy na ulicach Warszawy ze stereotypami na temat feminizmuW obchodzonym 7 listopada Światowym Dniu Feminizmu marka Answear.Lab ruszyła na warszawskie ulice. Na transparentach umieściła hasła, którymi chce walczyć ze stereotypami na temat feminizmu.
1 1 0 7.11.2023Piotr Żyła woli banany od bułki w spocie marki Yellow (Citronex)W reklamie bananów marki Yellow wystąpił Piotr Żyła. Skoczek narciarski zachwala owoce, a w rozmowie z chłopcem nawiązuje do swojej wypowiedzi, że gdyby miał wybierać między bananem a bułką, wybrałby tego pierwszego.
0 1 0 7.11.2023VeloBank przedłużył współpracę z Altavia Kamikaze + K2VeloBank w drodze przetargu zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise).
2 1 0 7.11.2023Tarczyński rusza z kampanią reklamową „Oglądamy – przekąszamy”Tarczyński wystartował z kampanią reklamową „Oglądamy – przekąszamy”. Promuje nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki.
1 1 0 6.11.2023Disney ze świąteczną kampanią o wielkiej mocy życzeńŚwiąteczna kampania „Niech się spełniają życzenia” wieńczy rok obchodów 100. rocznicy Disneya. Spot inspirowany jest filmem „Życzenie”. Pokazano w nim sześć miejsc z całego świata, sześć odpowiadających im języków i różnorodne świąteczne tradycje.
2 1 0 6.11.2023Tomasz Kot w kolejnej kampanii BlikaW nowej kampanii Blika Tomasz Kot wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności w supermarkecie lub sklepie nocnym. Zachęca użytkowników do korzystania z płatności zbliżeniowych.
0 1 0 6.11.2023Publicis wprowadza kodeks współpracy dla influencerówPublicis Groupe aktualizuje zasady współpracy z twórcami internetowymi. Do wszystkich nowych umów z influencerami dołącza kodeks wartości i zasad, które każdy twórca powinien zaakceptować i respektować, aby móc nawiązać współpracę reklamową z klientami i markami reprezentowanymi przez agencje należące do grupy.
1 1 0 5.11.2023Coca-Cola pokazała świąteczną reklamę. Życzliwość motywem przewodnimCoca-Cola pokazała spot na Święta Bożego Narodzenia 2023. Przekaz „The World Needs More Santas” koncentruje się na życzliwości, produkt widoczny jest w tle.
0 2 0 5.11.2023Żabka otwiera nowe formaty sklepów: Żabka Drive i Żabka Non StopŻabka Drive powstała w Piasecznie. Pozwala zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Żabka Non Stop otwarta w Warszawie umożliwia dokonywanie zakupów 24/7. Oba formaty sklepów otwarto na 25-lecie sieci.