Iga Świątek w 2022 r. zapewniła PZU ponad 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego
  • 0
  • 1
11.01.2023

Iga Świątek w 2022 r. zapewniła PZU ponad 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego

Od stycznia do grudnia 2022 r. w mediach ukazało się niemal 40 tys. materiałów, w których pojawiła się Iga Świątek, eksponująca markę PZU. Przekłada się to na przeszło 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

Ekwiwalent reklamowy oznacza, że tyle PZU musiałby wydać na reklamy w mediach, by osiągnąć podobny zasięg i oddźwięk, na który złożyło się przeszło 13 tys. publikacji. Był to bardzo dobry wynik. W minionym roku liczby wskazujące na efektywność sponsoringu dla PZU są niemal trzykrotnie większe. Dla porównania, według szacunków Sponsoring Insight w 2021 r. współpraca z Igą Świątek przyniosła największemu polskiemu ubezpieczycielowi 42 mln zł ekwiwalentu reklamowego.

– Iga Świątek na przestrzeni ostatnich kilku lat stała się polskim dobrem narodowym oraz idolką kibiców. Jej sukcesy przyciągają przed telewizory miliony widzów. Kibicując Idze, stykają się oni także z przekazem reklamowym sponsorów. Wśród nich najbardziej wyeksponowany jest logotyp PZU – stąd tak wysoki wskaźnik osiągniętego ekwiwalentu reklamowego.

Warto w tym kontekście podkreślić, że marka PZU zdecydowała się na inwestycję sponsoringową w postaci współpracy z Igą Świątek w momencie, kiedy wiele osób zadawało sobie pytania, czy będzie ona w stanie powtórzyć sukces z Paryża w 2020 r. – ocenia Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight.

Iga jest ambasadorką i kapitanem Dobrej Drużyny PZU

Program promuje aktywność fizyczną i zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży, zwłaszcza spoza dużych miast. Dobra Drużyna PZU zrzesza ponad 70 tys. młodych zawodników w całej Polsce.

W ubiegłym roku Iga Świątek była także twarzą kampanii reklamowych produktów PZU, m.in.:

  • PZU Dom,
  • PZU Wojażer,
  • PZU Auto,
  • ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży.

Wystąpiła także w kampaniach marketingowych:

  • „Żyj długo i szczęśliwie” (ubezpieczenia na życie i zdrowie),
  • „Masz wpływ na swoje życie”.
  • 1
Iga Świątek w 2022 r. zapewniła PZU ponad 115 mln złotych ekwiwalentu reklamowego

Prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła i Iga Świątek

 

11 stycznia 2023