Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?
Unicorn Frappuccino (fot. Starbucks)

Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?

Co to jest fad? Czy jest godny uwagi w marketingu?
AdvertisementAdvertisement
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Irracjonalne zachowania kolektywne, spontaniczne zachowania naśladowcze. Pseudowydarzenia, owczy pęd, debilne wariactwa. Tak często określane są fady. Te efemeryczne zjawiska trudno jest przewidywać i kreować. Za to marki, którym uda się pod nie podpiąć w odpowiednim momencie, mają szansę na spory sukces. Fady były jednym z tematów omawianych podczas ubiegłorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się