Przejdź na ty z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie rozpoczyna kampanię promocji gotówkowej
  • 1
  • 1
19.05.2022

Przejdź na ty z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie rozpoczyna kampanię promocji gotówkowej

W pełnię sezonu piwnego Tyskie wkracza z aktywacją konsumencką. Marka w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot.

Wybór historycznych postaci jest nieprzypadkowy. Każda z nich reprezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.

Wygrana widnieje pod kapslem lub zawleczką. Aby zdobyć nagrodę, należy kupić promocyjne piwo Tyskie, wpisać kod na stronie www.tyskie.pl i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronet.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, a humorystyczny ton aktywacji podkreślają działania internetowe i niestandardowe. Promocja wystartowała 4 maja i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.

Spot został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński). Wersje 30- i 15-sekundowe są emitowane w telewizji od 16 maja. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za postprodukcję Televisor, za dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360 stopni zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, a design opakowań opracowała Brand New Attitude.

  • 1
Tyskie zachęca – przejdź na ty z królami

Tyskie zachęca – przejdź na ty z królami

 

 

18 maja 2022

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2022

8% Polaków zaprzecza zmianie klimatu. Dane State of Science Index 3M

Mniej niż jedna dziesiąta Polaków (8%) zaprzecza zmianie klimatu. 68% badanych odczuwa niepokój o życie swoje i bliskich, a 67% uważa, że zmiana klimatu dotyka ich osobiście. Najbardziej boimy się pogodowych ekstremów (65%), podwyższonej temperatury (63%) i braku dostępu do jedzenia (56%). Wydaje się, że Polacy dostrzegli, iż zmiana klimatu jest faktem – pokazują dane State of Science Index firmy 3M. Co z tym zrobią?