Grupa OLX zapłaci agencjom za udział w przetargach
  • 0
  • 1
26.01.2022

Grupa OLX zapłaci agencjom za udział w przetargach

Grupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w konkursie ofert na drugim etapie. Kwota wynagrodzenia będzie stała. Wyniesie 12 tys. zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2022

Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2% – prognozuje Dentsu

Grupa reklamowa Dentsu opublikowała „Global Ad Spend Forecast”. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 r. Średni wzrost w tym roku ma być trzy razy szybszy niż w analogicznym okresie po kryzysie finansowym z 2008 (w 2011 wynosił 3,2%, teraz 9,2%). Wśród rynków, które mają rozwijać się szybciej niż światowa średnia, są kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Łączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w 2022 r., wyniesie według „Global Ad Spend Forecast” 745 mld dol. To o 117,2 mld więcej niż przed wybuchem pandemii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2022

Barometr nastrojów konsumenckich GfK: grudzień pod znakiem kontynuacji spadku nastrojów konsumenckich Polaków

Grudzień 2021 r. przyniósł w Polsce istotne pogłębienie spadku nastrojów konsumenckich. Najsłabsze wyniki odnotowano w grupie najstarszych osób. Wśród kobiet średni wskaźnik nastrojów jest znacznie niższy niż w przypadku mężczyzn. Barometr nastrojów konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, wyniósł w minionym miesiącu -10,5 i spadł o 1,3 p.p. w stosunku do listopada.