Ikea w kampanii „Życie układasz całe życie” radzi, by nie dać się zaszufladkować - Marketing przy Kawie
Ikea w kampanii „Życie układasz całe życie” radzi, by nie dać się zaszufladkować
  • 1
  • 7
8.02.2022

Ikea w kampanii „Życie układasz całe życie” radzi, by nie dać się zaszufladkować

Świat dookoła nas nieustannie się zmienia. My również nie stoimy w miejscu i chętnie próbujemy czegoś innego, jednocześnie poznając siebie na nowo. W najnowszej kampanii Ikea dostrzega piękno zmian i płynności życia. Bo kto powiedział, że musimy się zdefiniować raz na zawsze?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55189 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2022

Ponad 5 mln zł z NCBR dla EpicVR na rozwiązanie dla użytkowników metaverse

EpicVR – producent gier virtual reality (VR) oraz twórca technologii i aplikacji VR/AR – podpisał umowę na finansowanie z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W ramach projektu „Innowacyjne samouczące narzędzie ułatwiające projektowanie trybu multiplayer w aplikacjach VR” krakowska spółka otrzyma ponad 5 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na stworzenie narzędzia dla twórców i użytkowników metaverse.

7 lutego 2022