Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału Sportowego
  • 1
  • 3
24.05.2022

Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału Sportowego

Prowadzący Kanał Sportowy: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i Krzysztof Stanowski podczas transmisji programu „Zebranie zarządu – Hejt Park” zostali zaskoczeni przez niespodziewanego gościa. Tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskiego w studiu pojawił się król Kazimierz.

Był to element akcji promocyjnej marki Kompanii Piwowarskiej „Przejdź na ty z królami i wygraj gotówkę”. To już drugie pojawienie się króla. O pierwszym spotkaniu informował „Super Express”. Operator wózka widłowego w Miechowicach na Śląsku widział króla Władysława. Historia zdobyła uznanie wśród internautów, była cytowana w programie Onet Rano. Została także dostrzeżona przez liderów opinii, m.in. Jakuba Biela.

Akcja zaczyna się w 22 minucie i 15 sekundzie materiału

Wybór historycznych postaci nie jest przypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł. Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo emitowany w telewizji od połowy maja. Humorystyczny ton aktywacji podkreślają działania internetowe i niestandardowe.

Spot „Przejdźmy na ty z królami” został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński). Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360 stopni zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude. Promocja wystartowała 4 maja i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.

  • 3
Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału Sportowego

Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału Sportowego

Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału Sportowego
Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału Sportowego
 

24 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2022

Apel „PR to nie propaganda” – ZFPR zachęca przedstawicieli branży PR do jego podpisywania

W listopadzie 2021 r. Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można obserwować w przestrzeni publicznej. Teraz ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.