Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja
  • 0
  • 2
26.03.2021

Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja

Iggy Pop nazywany ojcem chrzestnym punk rocka został twarzą kampanii „Nie wstydź się!”, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Jego utwór „The Passenger” ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.

Premierze rynkowej Marakui towarzyszy kampania, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach i zachęca do wyrażania swojego zdania w każdej kwestii. Twarzą kampanii został Iggy Pop, światowa ikona muzyki punk i Nowej Fali. Muzyk jest głównym bohaterem kreacji reklamowych, w tym wideo promocyjnego kręconego ze względów ograniczeń pandemicznych równocześnie w Polsce i w USA. Ogólnopolska kampania wystartuje 29 marca.

Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem – symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje, że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców.

Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. A świetne jakościowo piwo Marakuja to produkt dla silnych osobowości. Hasło „Nie wstydź się!” to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach – powiedział Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek w jego obecnym kształcie.

Ścieżkę dźwiękową klipu promującego tenczyńską Marakuję stanowi fragment jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggy’ego Popa – „The Passenger”. Powstał w roku 1977 i został wydany na albumie „Lust for Life”. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona. Powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Muzykę skomponował gitarzysta Ricky Gardiner.

Premiera wideo będzie miała miejsce 27 marca w kanałach social media Janusza Palikota (Instagram i Facebook). Za produkcję wideo odpowiadał Lulu Production, za kreację i reżyserię – Anna Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski. Recepturę piwa Marakuja stworzył piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

Tenczynek Marakuja w sprzedaży pojawi się premierowo tylko w Żabce od 31 marca, w pojemności 330 ml. Produkt o pojemności 500 ml będzie dostępny także w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.

  • 2

Iggy Pop promuje piwo Tenczynek Marakuja

Iggy Pop

pankreatywny

1 miesiąc temu

To jest takie złe, że nie wiem od czego zacząć... od udawanego chamstwa w postaci fucka (wystawionego do kogo? do konsumenta?)?, od ambasadora niedostosowanego do TG (jak mniemam, to smakowe pifko jest pozycjonowane na kobiety)?, od nic nie wnoszącej do story a nawet dezorientującej treści słów? No, ale jak właścicielem marki jest gość o zerowym wyczuciu estetyki wymachujący wibratorami wielkimi jak jego ego -żeby niby do kobiet dotrzeć z przekazem, to wychodzi takie połączenie reklamy butów Bartek, piwa Cornelius i rajstop Adrian ;)

Rozwiń komentarze

26 marca 2021

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 3
26.03.2021

Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastiku

Marka Żywiec Zdrój niedawno poinformowała, że zrealizowała swoje zobowiązanie i zebrała oraz poddała recyklingowi równowartość 100% plastiku wprowadzonego na rynek w 2020 r. Czy rzeczywiście tak się stało, sprawdzają teraz m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa i Joanna Jabłczyńska, dołączając do kampanii marki.