Plakaty z hasłem „Kochajcie mnie, mamo i tato” i tęczą odpowiedzią na kampanię Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar
  • 0
  • 2
26.03.2021

Plakaty z hasłem „Kochajcie mnie, mamo i tato” i tęczą odpowiedzią na kampanię Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar

W ostatnich tygodniach Polskę zalały plakaty Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar z hasłem „Kochajcie się, mamo i tato”. Zachęcają one do trwania w małżeństwie mimo wszystko. W odpowiedzi na nie ruszyła akcja wsparcia dla młodzieży LGBT, której hasło brzmi: „Kochajcie mnie, mamo i tato”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2021

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2021

Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastiku

Marka Żywiec Zdrój niedawno poinformowała, że zrealizowała swoje zobowiązanie i zebrała oraz poddała recyklingowi równowartość 100% plastiku wprowadzonego na rynek w 2020 r. Czy rzeczywiście tak się stało, sprawdzają teraz m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa i Joanna Jabłczyńska, dołączając do kampanii marki.

25 marca 2021