Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastiku
  • 1
  • 4
26.03.2021

Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa, Joanna Jabłczyńska sprawdzają, czy Żywiec Zdrój faktycznie zapewnił zbiórkę 100% plastiku

Marka Żywiec Zdrój niedawno poinformowała, że zrealizowała swoje zobowiązanie i zebrała oraz poddała recyklingowi równowartość 100% plastiku wprowadzonego na rynek w 2020 r. Czy rzeczywiście tak się stało, sprawdzają teraz m.in. Krzysztof Gonciarz, Michał Piróg, Joanna Krupa i Joanna Jabłczyńska, dołączając do kampanii marki.

Znane osoby, którym bliski jest temat ekologii, poinformowały na swoich kanałach społecznościowych o realizacji zobowiązania środowiskowego przez Żywiec Zdrój. Krzysztof Gonciarz przyjrzał się temu tematowi, sprawdzając, jak firma tego dokonała. Efekty dochodzenia można oglądać w kanałach twórcy internetowego oraz na stronie www.postronienatury.pl.

W kampanię zaangażowali się również: Joanna Krupa, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Joanna Jabłczyńska, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Jankes Jankowski, Agnieszka Włodarczyk i Gabi Drzewiecka.

Na początku marca Żywiec Zdrój wystartował z kampanią wizerunkową, w której informował o realizacji ogłoszonego na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zobowiązania środowiskowego. Zbiórkę plastiku marka świętowała w działaniach reklamowych realizowanych w telewizji, Internecie czy mediach społecznościowych. Zaangażowani zostali też popularni influencerzy.

Kampania została przygotowana przez agencje: VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), MediaCom (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania media relations, współpraca z influencerami i partnerami) oraz Cut The Mustard.

  • 4
Krzysztof Gonciarz

Krzysztof Gonciarz sprawdza markę Żywiec Zdrój

26 marca 2021

25 marca 2021