„Bezcenne Babcie” – Mastercard połączył seniorki z młodymi ludźmi poszukującymi kulinarnych porad - Marketing przy Kawie
„Bezcenne Babcie” – Mastercard połączył seniorki z młodymi ludźmi poszukującymi kulinarnych porad
  • 0
  • 2
19.01.2021

„Bezcenne Babcie” – Mastercard połączył seniorki z młodymi ludźmi poszukującymi kulinarnych porad

Mastercard realizuje pilotażową odsłonę kampanii „Bezcenne Babcie”, w której nowe technologie pomagają łączyć pokolenia w czasie pandemii. Akcja stała się okazją do wdrożenia rozwiązania dla segmentu e-commerce, które w przyszłości może znaleźć zastosowanie również w innych kontekstach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
19.01.2021

Ponad 4 mln zł kary dla Profi Credit Polska

Za krzywdzące praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na Profi Credit Polska karę ponad 4 mln zł. Pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające zaciągnięte kredyty konsumentów oraz wypłacał im kolejne pożyczki bez uzyskania ich zgody i bez oceny zdolności kredytowej. Firma nie udzielała konsumentom rzetelnych informacji o warunkach wypowiedzenia umowy. Niesłusznie naliczała też opłaty za okres po rozwiązaniu umowy.