Generacja Z i użytkownicy TikToka w Polsce – raport agencji Open Mobi
  • 0
  • 1
7.02.2020

Generacja Z i użytkownicy TikToka w Polsce – raport agencji Open Mobi

Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy. Taki obraz użytkownika TikToka wyłania się z badania Open Mobi. Agencja opublikowała raport dotyczący polskich tiktokerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Branża pozaspożywczego handlu detalicznego po raz trzeci liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce. Raport KPMG

Firmy w Polsce coraz skuteczniej budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok ankietowani konsumenci ocenili wyżej doświadczenia oferowane przez marki – wskaźnik customer experience excellence wzrósł o 3,5 proc. r/r. Najwyżej oceniono firmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego, gastronomii i turystyki. Największy wzrost odnotowała branża bankowa, a spadek – branża telekomunikacyjna. Takie wyniki przyniosła trzecia edycja badania KPMG.

  • 3
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend

55% Polaków w wieku 18–34 lata przyznaje, że czuli się ignorowani przez partnera ze względu na korzystanie z telefonu. 30% potwierdza, że zdarza im się więcej czasu spędzać przed smartfonem niż z partnerem [1]. T‑Mobile zachęca Polaków, by odłożyli smartfony na bok, wyciszyli się i byli bliżej swoich drugich połówek. Pomocna w tym może okazać się inteligenta bielizna Connected Underwear.