PETA po ponad trzech dekadach kończy kampanię na temat futer
  • 0
  • 5
7.02.2020

PETA po ponad trzech dekadach kończy kampanię na temat futer

Przez ponad 30 lat organizacja PETA prowadziła kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”. Nawoływała w niej do rezygnacji z noszenia naturalnych futer. Teraz organizacja oznajmiła, że kończy te działania.

PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) ogłosiła tę wiadomość podczas Fashion Weeku. Jak stwierdziła Mimi Bekhechi, dyrektor programów międzynarodowych organizacji, udało się osiągnąć cel. Niemal wszyscy ważni projektanci wycofali się ze stosowania naturalnych futer, Kalifornia zakazała ich sprzedaży, a duże domy handlowe zamykają salony sprzedające taką odzież.

Akcja została zainicjowana w 1990 r. Wtedy członkinie zespołu The Go-Go’s zapozowały nago do zdjęcia. Zasłaniały się plakatem z hasłem „We’d Rather Go Naked Than Wear Fur”. Plakat został następnie sprzedany, a dochód przeznaczono na działalność organizacji.

Jako jedne z pierwszych akcję wsparły też:

  • Pamela Anderson, której nagie zdjęcie było eksponowane na Times Square,
  • Kim Basinger.

Później zobaczyć można było również billboardy z Pink czy Evą Mendes. Jedyną Polką w tym gronie była Joanna Krupa.

  • 5
PETA ogłasza sukces

PETA ogłasza sukces kampanii „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”

PETA
PETA - Pamela Anderson
PETA - Pink
PETA - Eva Mendes
 

7 lutego 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Branża pozaspożywczego handlu detalicznego po raz trzeci liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce. Raport KPMG

Firmy w Polsce coraz skuteczniej budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok ankietowani konsumenci ocenili wyżej doświadczenia oferowane przez marki – wskaźnik customer experience excellence wzrósł o 3,5 proc. r/r. Najwyżej oceniono firmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego, gastronomii i turystyki. Największy wzrost odnotowała branża bankowa, a spadek – branża telekomunikacyjna. Takie wyniki przyniosła trzecia edycja badania KPMG.

  • 3
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend

55% Polaków w wieku 18–34 lata przyznaje, że czuli się ignorowani przez partnera ze względu na korzystanie z telefonu. 30% potwierdza, że zdarza im się więcej czasu spędzać przed smartfonem niż z partnerem [1]. T‑Mobile zachęca Polaków, by odłożyli smartfony na bok, wyciszyli się i byli bliżej swoich drugich połówek. Pomocna w tym może okazać się inteligenta bielizna Connected Underwear.

6 lutego 2020