Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend
  • 3
  • 5
7.02.2020

Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend

55% Polaków w wieku 18–34 lata przyznaje, że czuli się ignorowani przez partnera ze względu na korzystanie z telefonu. 30% potwierdza, że zdarza im się więcej czasu spędzać przed smartfonem niż z partnerem [1]. T‑Mobile zachęca Polaków, by odłożyli smartfony na bok, wyciszyli się i byli bliżej swoich drugich połówek. Pomocna w tym może okazać się inteligenta bielizna Connected Underwear.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2020