Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend
  • 3
  • 5
7.02.2020

Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend

55% Polaków w wieku 18–34 lata przyznaje, że czuli się ignorowani przez partnera ze względu na korzystanie z telefonu. 30% potwierdza, że zdarza im się więcej czasu spędzać przed smartfonem niż z partnerem [1]. T‑Mobile zachęca Polaków, by odłożyli smartfony na bok, wyciszyli się i byli bliżej swoich drugich połówek. Pomocna w tym może okazać się inteligenta bielizna Connected Underwear.

Co robi T‑Mobile, aby zachęcić pary do spędzania czasu razem, pozostawienia telefonów obok i celebrowania wspólnych chwil? Jego propozycja to bielizna dla par. Produkt jest dostępny na stronie sklepu internetowego Love Magenta. Kolor zestawu to również oczywiście magenta.

Do zestawu dołączone są dwa chipy, które należy sparować z telefonem partnera. Parowanie musi zostać poprzedzone pobraniem darmowej aplikacji Connected Underwear, dostępnej bezpłatnie na systemy iOS oraz Android.

Gdy partner lub partnerka są zbyt zajęci telefonem, chip w bieliźnie drugiej osoby aktywuje aplikację, która może zablokować telefon drugiej połówki na 15 minut. Uruchamia się wówczas tryb Love Mode. Blokuje powiadomienia i rozpoczyna odtwarzanie romantycznej, nastrojowej muzyki.

Nowoczesne technologie stały się nieodłącznym elementem naszej codzienności, w tym również związków. Młodzi Europejczycy przyznają, że nie rozstają się ze smartfonem, nawet gdy przebywają z partnerem. Z badań przeprowadzonych przez Deutsche Telekom wynika, że połowa Niemców w wieku 18–34 lata (49%) sprawdza telefon w łóżku, leżąc z partnerem.

Do podobnych nawyków przyznaje się 69% Rumunów. Przeprowadzone przez T‑Mobile Polska badania wskazują, że sytuacja w naszym kraju wygląda niewiele lepiej. Co czwarty z nas (26%) decyduje się zabrać smartfon do sypialni.

Głównym złodziejem czasu są media społecznościowe. Poświęcamy im więcej uwagi niż drugiej osobie. Polacy spędzają średnio na korzystaniu z Internetu ponad 6 godzin dziennie [2]. Choć nowoczesne technologie poprawiają komfort życia, nie zastąpią nigdy bezpośredniego kontaktu z ukochaną osobą.

Sytuacja wygląda podobnie w innych europejskich krajach. Jak wynika z badań, 40% Austriaków oraz 39% Holendrów ma poczucie winy, że spędzając czas z partnerem, za dużo uwagi poświęca smartfonom.

Tymczasem 40% Polaków uważa, że ich partner spędza zbyt dużo czasu, korzystając z telefonu, kiedy przebywają razem. Często prowadzi to do uczucia opuszczenia lub samotności w związku. Ponad połowa respondentów (55%) odpowiedziała, że czuła się ignorowana przez partnera za względu na to, że zajmował się on smartfonem. Jednocześnie 43% badanych przyznało, że zdarza im się zwracać większą uwagę na telefon niż drugą połówkę.

Oprócz bielizny dla par T-Mobile proponuje więc również skorzystanie ze specjalnej strony internetowej z poradami. Można tam nauczyć się lub przypomnieć sobie, w jaki sposób – prostymi krokami – pielęgnować relacje i budować wartościowy związek.

Bieliznę Connected Underwear promuje kampania w Internecie, na YouTube oraz działania w social media. Polska odsłona projektu jest częścią kampanii Deutsche Telekom, która startuje jednocześnie w sześciu europejskich krajach.

[1] Wyniki badania przeprowadzonego w styczniu 2020 r. metodą CATI na reprezentatywnej próbie 1028 osób w wieku 18+ przez agencję Difference na zlecenie T‑Mobile Polska.

[2] Raport „Digital in 2019”, Wearesocial.com, 2019 r.

  • 5
Connected Underwear – bielizna dla par od T-Mobile

Connected Underwear – bielizna dla par od T-Mobile

Connected Underwear – bielizna dla par od T-Mobile
Connected Underwear – bielizna dla par od T-Mobile
Connected Underwear – bielizna dla par od T-Mobile
Connected Underwear – bielizna dla par od T-Mobile

6 lutego 2020