0 1 0 0 0 6.02.2020Agnieszka Radwańska ambasadorką marki WasaMarka pieczywa chrupkiego Wasa (Barilla) ogłosiła nawiązanie współpracy z tenisistką Agnieszką Radwańską. Materiały promocyjne oraz aktywacje marketingowe z udziałem nowej ambasadorki pojawią się 7 lutego. Działania będą realizowane przede wszystkim w Internecie oraz w punktach sprzedaży.
1 3 0 0 0 6.02.2020Spot wyborczy Szymona Hołowni z brzozą i samolotemRuszyła kampania wyborcza Szymona Hołowni. Dziennikarz, który kandyduje na prezydenta Polski, zamieścił w Internecie spot. Pojawia się w nim brzoza i papierowy samolocik. Wiele osób odebrało to jako nawiązanie do katastrofy smoleńskiej.
2 9 0 0 0 6.02.2020Agnieszka Dygant w kampanii Avonu6 lutego wystartowała kampania Avonu promująca zapach Her Story. Jej gwiazdą jest Agnieszka Dygant – nowa ambasadorka marki.
3 2 0 0 1 6.02.2020Katarzyna Zielińska dzieli się sposobami na zdrowe życie i je w McDonald’sAktorka Katarzyna Zielińska równolegle wzięła udział w dwóch kampaniach. Pierwsza z nich to akcja „Zdrowiej” stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na temat zdrowego stylu życia i jego znaczenia w zapobieganiu nowotworom. Druga to kampania McDonald’s.
0 1 0 0 0 6.02.2020Empatyczne roboty, czyli trendy technologiczne, które według Deloitte zmienią biznes w 2020 r.Globalny rynek rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję, które pomagają rozpoznać emocje człowieka, będzie rósł o 32,3 proc. rocznie w ciągu najbliższych czterech lat – prognozuje Deloitte. Aby technologia stała się motorem zmian, w organizacji niezbędne jest umiejętne połączenie ze sobą kilku przełomowych innowacji.
0 1 0 0 0 6.02.2020Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaKobiety stanowią 29% kibiców sportowych. Są jednak dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki, jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widoczne jest większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań – wynika z raportu „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.
1 3 0 0 0 6.02.2020Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki HortexWystartowała trzecia odsłona kampanii marki Hortex z udziałem Mateusza Gesslera. Promuje nowy produkt – Danie chińskie.
0 1 0 0 0 6.02.2020Warszawska uchwała krajobrazowa pod lupą UOKiKUOKiK przygląda się warszawskiej uchwale krajobrazowej. Obawy urzędu budzi możliwość stworzenia monopolu jednej spółki – AMS i wyeliminowania z rynku wielu firm z branży reklamowej. Prezes UOKiK wszczął w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.
0 1 0 0 0 5.02.2020Raport Meetrics: w IV kwartale 2019 r. widoczność reklam display w Polsce spadła, widoczność reklam wideo wzrosłaJak wynika z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, wskaźnik viewability reklam online w Polsce spadł w IV kwartale 2019 r. o 2 p.p., do poziomu 54%. Średnia wartość viewability dla wszystkich badanych rynków w Europie jest wyższa niż w Polsce o 4 p.p. Wynosi 58%. Jednocześnie na polskim rynku mocno wzrosły wskaźniki viewability dla reklam wideo, do poziomu 74% (wobec 69% w III kwartale).
0 1 0 0 0 5.02.2020Coalition for Better Ads ogłasza standardy dotyczące krótkich reklam wideo onlineCoalition for Better Ads to międzynarodowa inicjatywa firm. Jednym z jej celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w Internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie reklam uważanych za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów. Dotychczas koalicja wprowadziła standardy dotyczące formatów statycznych w środowiskach PC i mobile. Teraz reguluje szczegółowo obszar wideo (treści do 8 minut).