11 1 0 0 1 22.06.2020„Nie głosuj wybory 2020” – obraźliwe spoty profrekwencyjneNa YouTube pojawiła się seria spotów, które w przewrotny sposób zachęcają do udziału w wyborach prezydenckich. Pokazani są w nich stereotypowi wyborcy PiS, którzy korzystają na obecnych rządach. Zniechęcają więc wyborców opozycji do udziału w głosowaniu. Przekaz jest tendencyjny i obraźliwy w sposobie ujęcia przeciwników politycznych.
2 4 0 0 0 22.06.2020„Skrajnie oszczędne gospodarowanie prawdą” – samorządy protestują przeciwko rządowej reklamieKancelaria Premiera opublikowała w ubiegłym tygodniu reklamę, w której chwali się wsparciem, jakiego rząd udzielił samorządom. Unia Metropolii Polskich prostuje zawarte w przekazie dane, a burmistrz Piaseczna krytykuje wykorzystanie w spocie ujęć z jego miasta.
0 2 0 0 0 22.06.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYRecepta na epidemię według LeadStarNa rynku działają od stycznia 2018 r., a już skupiają wokół siebie kilkadziesiąt tysięcy wydawców i kilkuset reklamodawców. Cierpliwie i wytrwale budowali swój wizerunek i markę. Dziś mogą szczerze powiedzieć, że epidemia koronawirusa nie miała żadnego wpływu na ich działania. Albo jednak miała: bezsprzecznie pozytywny.
0 1 0 0 2 19.06.2020„Zjeżdżaj. Tu jedzie o życie” – kampania na temat korytarza życiaW czerwcu rozpoczęła się zainicjowana przez Jet Line kampania „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie”. Będzie kontynuowana do końca wakacji.
0 1 0 0 0 19.06.202030% mniej postów oznaczonych jako współpraca z markami na Instagramie. Badanie SocialbakersLiczba influencerów na Instagramie, którzy oznaczają tagiem sponsorowane posty, spadła w kwietniu o 30% w porównaniu z rokiem poprzednim. Była najniższa od sierpnia – pokazuje badanie firmy Socialbakers.
0 1 0 0 0 19.06.2020Polacy w tym roku stawiają na urlop w kraju. Turystyka w wyszukiwarce Google84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji wyszukiwarki Google w ostatnim miesiącu dotyczyło miejsc wyjazdów w Polsce. Pandemia niewątpliwie zmieni sposób, w jaki zdecydujemy się spędzić wakacje i urlop w tym roku, na korzyść zwiedzania i odpoczynku w kraju – uważają autorzy analizy.
0 1 0 0 0 19.06.2020Marka Aunt Jemima zmieni nazwę i wizerunek, by nie wpisywać się w rasowy stereotypQuaker Oats, właściciel 131-letniej marki produktów śniadaniowych Aunt Jemima zapowiedział zmianę nazwy brandu i wyglądu opakowań produktów. Tłumaczy to działaniem mającym na celu „osiągnięcia postępu w kierunku równości rasowej”. Decyzja związana jest z protestami przeciwko rasizmowi w Stanach Zjednoczonych, wywołanymi śmiercią George’a Floyda.
0 1 0 0 5 19.06.2020Wizerunek czarnoskórego mężczyzny zniknie z logo Uncle Ben’s?Należąca do koncernu Mars marka Uncle Ben’s rozważa rezygnację z wykorzystywania w logo wizerunku czarnoskórego mężczyzny. Ma to związek z trwającymi w USA protestami po śmierci George’a Floyda.
1 5 0 0 0 19.06.2020Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii SamsungaRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska we współpracy z raperem Sokołem. W działaniach pod hasłem „Zmień spojrzenie”, promujących smartfon Galaxy S20 Ultra marka zachęca do uchwycenia otaczającego nas świata z zupełnie innej perspektywy. Pokazuje, że aparat w smartfonie to doskonałe narzędzie do opowiadania historii.
0 1 0 0 0 18.06.2020Nowy start. Czy pandemia jest szansą dla młodych Polek? Badanie IQSPandemia to czas, który zmienił życie codzienne i zawodowe wielu Polek, ale również ich nawyki. Kobiety nie mogą doczekać się przede wszystkim normalności – tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie Promedica24.