Medisept z kampanią reklamową
  • 1
  • 1
7.02.2020

Medisept z kampanią reklamową

Z początkiem lutego Medisept, polski producent rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji, rozpoczął kampanię dezynfekcyjnych produktów do rąk. Działania prowadzone są w telewizji oraz Internecie.

Kampania skierowana jest do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, jakimi są matki z dziećmi. Główny nacisk położono na spray i żel Medisept do dezynfekcji rąk. Spot można zobaczyć od 4 lutego w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Równocześnie prowadzone są aktywności w Internecie oraz PR.

Działania podzielone są na dwie odsłony. Pierwsza rozpoczęła się z początkiem lutego i potrwa do marca. Tematycznie skupia się na przekazie profilaktycznym i prozdrowotnym. Druga faza będzie prowadzona między czerwcem a sierpniem. Będzie poświęcona ochronie przed zakażeniem wirusami i bakteriami w czasie wakacyjnych podróży.

Termin rozpoczęcia kampanii nie jest przypadkowy. Styczeń i luty to miesiące, w których statystycznie przypada najwięcej zachorowań wywołanych wirusami, w szczególności wirusem grypy. Planując działania komunikacyjne, zależało nam, by miały one charakter edukacyjny – mówi Przemysław Śnieżyński, prezes firmy Medisept.

  • Strategia: Saia-Alliance
  • Koncepcja i produkcja spotów, zakup mediów telewizyjnych: One House
  • Zakup mediów w Internecie: Media Choice
  • Aktywności PR: Consulting’n More
  • 1
Medisept promuje produkty do dezynfekcji rąk

Medisept promuje produkty do dezynfekcji rąk

7 lutego 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Branża pozaspożywczego handlu detalicznego po raz trzeci liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce. Raport KPMG

Firmy w Polsce coraz skuteczniej budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok ankietowani konsumenci ocenili wyżej doświadczenia oferowane przez marki – wskaźnik customer experience excellence wzrósł o 3,5 proc. r/r. Najwyżej oceniono firmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego, gastronomii i turystyki. Największy wzrost odnotowała branża bankowa, a spadek – branża telekomunikacyjna. Takie wyniki przyniosła trzecia edycja badania KPMG.

  • 3
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2020

Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend

55% Polaków w wieku 18–34 lata przyznaje, że czuli się ignorowani przez partnera ze względu na korzystanie z telefonu. 30% potwierdza, że zdarza im się więcej czasu spędzać przed smartfonem niż z partnerem [1]. T‑Mobile zachęca Polaków, by odłożyli smartfony na bok, wyciszyli się i byli bliżej swoich drugich połówek. Pomocna w tym może okazać się inteligenta bielizna Connected Underwear.

6 lutego 2020