Większość koncernów produkujących środki czystości unika hasła „świńska grypa” w promocji swoich produktów i raczej nie używa epidemii jako kontekstu kampanii. Tymczasem w ofercie znanej marki Kleenex poczesne miejsce zajmuje zestaw higieniczny opisany wprost jako przeznaczony do walki m.in. z wirusem H1N1. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kleenex Anti-Viral zawiera specjalną piankę do mycia rąk oraz chusteczki. To komplet, który ma pomóc zgnębionym i wystraszonym konsumentom oddalić świńską grypę od siebie i innych.
Nie od dziś wiadomo, że strach potrafi skutecznie popychać konsumentów do określonych zakupów. Między innymi dlatego niektóre marki nie wahają się na tym właśnie uczuciu bazować w swoich reklamach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.