Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
  • 0
  • 1
11.08.2022

Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Polska agencja gaming i metaverse marketingu Gameset nawiązała długofalowe partnerstwo z Anzu. To platforma umożliwiająca tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie.

Za sprawą nawiązanej współpracy Gameset został partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Poszerzył przy tym ofertę skierowaną do klientów chcących strategicznie wprowadzić swoje marki w obszar gamingu lub metaverse.

Jak mówi Piotr Bombol, chief strategy officer w agencji Gameset, a także członek zarządu LTTM, polscy klienci będą mogli teraz korzystać z najlepszych praktyk z całego świata w zakresie umieszczania reklam display wewnątrz gier. Będzie można to robić tak, aby reklamy były efektowne i efektywne.

Anzu umożliwia reklamodawcom docieranie do graczy na urządzeniach mobilnych, komputerach PC i konsolach dzięki reklamom, które są częścią rozgrywki. Oferta obejmuje m.in. Robloxa, który jest obecnie jednym z najpopularniejszych wirtualnych światów (ponad 50 mln aktywnych użytkowników dziennie w maju 2022). Reklamy tworzone poprzez platformę są mierzalne, skalowalne i mają wysoką oglądalność. Zapewnia ona reklamodawcom zaawansowane możliwości targetowania i raportowania. Realizowała kampanie m.in. dla takich marek, jak PepsiCo, Vodafone czy Samsung.

Rynek gier w Europie Wschodniej szybko się rozwija. Przewiduje się, że do końca tego roku będzie wart 2 mld dol., a do 2027 r. w tym regionie będzie 77 mln graczy. Dlatego tym bardziej cieszymy się z nawiązania współpracy z agencją Gameset. Współpraca Anzu i Gamesetu oznacza, że reklamodawcy w Europie Wschodniej będą mogli dotrzeć do tej ogromnej, szybko rosnącej grupy odbiorców za pomocą reklamy w grze. Taka reklama pozwala zachować wrażenia z rozgrywki.

Dotarcie do tej ogromnej grupy odbiorców w efektowny i efektywny sposób jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Umożliwiają to:

  • nasza opatentowana, adaptacyjna technologia;
  • niedawna współpraca z IAS;
  • pełny pakiet integracji z innymi zaufanymi dostawcami adtech

– wylicza Stephanie Lublinski, head of partnerships (emerging markets) w Anzu.

  • 1
Gameset w partnerstwie z Anzu

Gameset w partnerstwie z Anzu

11 sierpnia 2022

10 sierpnia 2022