Cukier – wróg publiczny numer 1Cukier – wróg publiczny numer 1Cukier – wróg publiczny numer 1Cukier – wróg publiczny numer 1
Ten produkt cieszy się coraz gorszą sławą (fot. Pixabay)

Cukier – wróg publiczny numer 1

Cukier – wróg publiczny numer 1
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sprzedaż i reklama produktów zawierających duże ilości cukru ograniczona, tak jak papierosów czy alkoholu? To raczej niemożliwe, ale epidemia otyłości i żądania konsumentów sprawiają coraz więcej problemów gigantom FMCG i fast food takim jak McDonald's, Nestlé czy Kellogg's.

Aktorka Anna Przybylska, prywatnie matka trojga dzieci, na plakacie reklamowym płatków śniadaniowych Nestlé emanuje typową dla siebie aurą zwykłej dziewczyny z sąsiedztwa. Ubrana w różowy podkoszulek i dżinsy promuje płatki śniadaniowe, które zawierają mniej niż 9 gramów cukru w 30-gramowej porcji.

Insight konsumencki powstał na podstawie wyników badań, według których matki, dyskutując w Internecie o żywieniu swoich dzieci, najczęściej poruszają właśnie kwestię zawartości cukru w produktach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się