Sprzedaż i reklama produktów zawierających duże ilości cukru ograniczona, tak jak papierosów czy alkoholu? To raczej niemożliwe, ale epidemia otyłości i żądania konsumentów sprawiają coraz więcej problemów gigantom FMCG i fast food takim jak McDonald's, Nestlé czy Kellogg's.Aktorka Anna Przybylska, prywatnie matka trojga dzieci, na plakacie reklamowym płatków śniadaniowych Nestlé emanuje typową dla siebie aurą zwykłej dziewczyny z sąsiedztwa. Ubrana w różowy podkoszulek i dżinsy promuje płatki śniadaniowe, które zawierają mniej niż 9 gramów cukru w 30-gramowej porcji.
Insight konsumencki powstał na podstawie wyników badań, według których matki, dyskutując w Internecie o żywieniu swoich dzieci, najczęściej poruszają właśnie kwestię zawartości cukru w produktach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.