0 5 0 0 0 30.07.2022Wakacyjna kampania marki Schwarzkopf Live z influencerami na TikToku23 czerwca wystartowała akcja marki Schwarzkopf Live, należącej do Henkel Polska. Hasło brzmi: „Wybierz swój letni nastrój z Live”. Na TikToku został utworzony filtr, który umożliwia zobaczenie siebie w nietypowych kolorach włosów. Do współpracy zaproszona została czwórka influencerów,
0 1 0 0 0 29.07.2022L’Oréal Polska wybrał agencję do obsługi influencer marketinguL'Oréal Polska nawiązuje współpracę z agencją kreatywno-digitalową Ju, należącą do Digitree Group. Agencja będzie odpowiedzialna za influencer marketing dla czterech marek: L'Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier oraz Nyx.
5 6 0 0 0 29.07.2022Małopolska promuje się po niemiecku i angielskuTrwa kampania promująca ofertę turystyczną Małopolski i Krakowa, pod hasłem „Małopolska – cel podróży”. Skierowana jest na rynki zagraniczne.
0 1 0 0 0 29.07.2022AMS odlicza czas do Godziny „W” na citylightach w 9 miastach PolskiAkcją „Nie zapominaj o Godzinie W” AMS włączył się w obchody 78. rocznicy Powstania Warszawskiego. Przez cały weekend 30–31 lipca oraz 1 sierpnia na wszystkich nośnikach AMS digital citylight w Polsce odliczany będzie czas, który pozostał do Godziny „W". Akcję wzbogacą działania contentowe – informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo.
1 1 0 0 0 29.07.2022Sobieniak rzuca mięsem w kampanii Delikatesów CentrumZnany z programów kulinarnych Jerzy Sobieniak zachęca miłośników grillowania do zakupu wysokiej jakości mięs z lady Delikatesów Centrum. Ruszyła najnowsza kampania digital sieci.
0 2 0 0 0 29.07.2022„Zabierz Frisco na wakacje” – zachęca supermarket onlineMarka Frisco od szesnastu lat umożliwia zakupy spożywcze online mieszkańcom Warszawy. Od 2020 r. otwiera kolejne oddziały we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Katowicach i Bydgoszczy. W ciągu wakacji chce zwiększyć swoją widoczność w tych miastach, wzmocnić świadomość marki wśród odwiedzających je turystów oraz mieszkańców.
0 5 0 0 0 29.07.2022Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w WarszawieZałożony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.
0 1 0 0 0 29.07.2022Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badańNowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.
0 4 0 0 0 29.07.2022Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rokW czerwcu 2021 r. Reserved wspólnie z Fundacją Itaka uruchomili Telefon Zaufania Młodych. Za jego pośrednictwem w ciągu dwunastu miesięcy odbyło się 9321 rozmów telefonicznych, 3045 rozmów na czacie i 840 konsultacji psychologicznych. Inicjatywa została przedłużona o kolejny rok, aby dalej wspierać przedstawicieli pokolenia Z, którzy potrzebują wsparcia psychologicznego.
0 5 0 0 0 28.07.2022Lakier do paznokci Inglot Netflix Królowa – kampania z influenceramiNetflix i marka Inglot nawiązały współpracę przy okazji promocji serialu „Królowa”. To historia emerytowanego krawca i drag queen – w tej roli Andrzej Seweryn. Produkcja zainspirowała marki do stworzenia limitowanej edycji lakierów do paznokci: Inglot Netflix Królowa.