1 1 0 16.03.2023Kampania Banku Pekao z odwołaniami do muzyki rockowejBank Pekao prowadzi kampanię pożyczki konsolidacyjnej. Działania są kontynuacją koncepcji komunikacji wizualnej budującej skojarzenia marki z tym, co ważne dla artystów: potrzebami niezależności i samodzielności.
1 1 0 16.03.2023Bukmacher tworzy platformę filmów dokumentalnych Betclic StudiosBukmacher otwiera Betclic Studios – studio i platformę wideo z filmami dokumentalnymi ze świata sportu i kultury. Powstaje także program grantowy dla młodych twórców. Marka przeznaczy 1 mln zł na realizację najciekawszych pomysłów.
1 1 0 16.03.2023Wystartowała kampania marki Delecta – „Powiedz to prosto z serca”Reklamy marki Delecta „Powiedz to prosto z serca” pojawią się w kluczowych stacjach telewizyjnych przez najbliższe pięć tygodni. Celem jest wsparcie sprzedaży produktów w kluczowym sezonie.
0 4 0 16.03.2023Heinz stworzy wyspę FortniteMarka Heinz stworzyła grę, której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie. Wyspa jest inspirowana gospodarstwami producentów pomidorów.
0 4 0 15.03.2023„(Nie)świadomy Konsument 2023” – badanie Amazona i fundacji Forum KonsumentówTylko 20% respondentów pozytywnie ocenia swój poziom znajomości praw konsumenckich. Jednocześnie niemal połowa respondentów (47%) czuje potrzebę uzupełnienia wiedzy w tym zakresie. Aż 45% badanych uważa, że wiedza Polaków w obszarze znajomości praw konsumenckich jest słaba.
0 1 0 15.03.2023Fixly z kontekstową kampanią reklamy zewnętrznejNajnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które są w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu. W trakcie prac każdej z tych osób zdarzy się popełnić jakiś błąd. Serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.
0 1 0 15.03.2023Czy technologia pomaga Polkom zarządzać finansami? Badanie Womenomics Study 2022Osiem na 10 Polek przyznaje, że technologia odgrywa ważną rolę w zarządzaniu finansami. 70% ankietowanych uważa też, że kobiety byłyby bardziej niezależne finansowo, gdyby miały dostęp do narzędzi technologicznych. Z kolei 15% respondentek zauważyło, że starsze pokolenia w ich rodzinie zaczęły korzystać z płatności internetowych i zakupów online.
0 1 0 15.03.2023Fundacja Pro NGO opracowała Certyfikat Dostępny BiznesCertyfikat ma być rozwiązaniem dla środowiska biznesowego, które zwiększy dostępność i otwartość firmy na współpracę z organizacjami pozarządowymi. Fundacja oferuje też wsparcie sektora prywatnego poprzez usystematyzowanie działań wewnątrzfirmowych w obszarze współpracy z NGO.
2 1 0 15.03.2023„Plus od kuchni” – wiosenna kampania telekomuPojawiły się kolejne spoty w ramach nowej odsłony platformy komunikacyjnej Plusa. Pracownicy Plusa w formie sitcomu opowiadają w nich o usługach, ofercie i promocjach operatora.
3 3 0 15.03.2023Vilandy z kampanią promującą sprzedaż mebli z drugiej rękiPośrednik w sprzedaży mebli używanych Vilandy rozpoczął intensywną kampanię reklamową. Platforma online działa od kilku tygodni. Dostępna jest także bezpłatna aplikacja.