1 2 0 0 0 18.06.2021Dr. Oetker z kampanią „Guseppe wciąga w kibicowanie”Ruszyła kampania marki z portfolio pizz mrożonych Dr. Oetkera „Guseppe wciąga w kibicowanie”. Komunikacja skupia się wokół piłkarskich mistrzostw Europy.
0 1 0 0 0 18.06.2021W 2021 r. spadła liczba zgłoszeń do Cannes LionsLiczba tegorocznych zgłoszeń do Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions jest niższa o 6% względem edycji z 2019 r. Tymczasem wydarzenie w 2021 r. obejmuje prace z dwóch lat. Jest to spowodowane zeszłorocznym odwołaniem festiwalu ze względu na Covid-19.
1 2 0 0 0 18.06.2021„Lato pełne różnorodności” w kampanii marki StorytelSerwis z audiobookami Storytel rozpoczął kampanię „Lato pełne różnorodności”. Do realizacji spotu marka zaprosiła osoby reprezentujące różne mniejszości, by celebrować różnorodność słuchaczy audiobooków.
0 2 0 0 0 18.06.2021Monika Brodka i Ewa Farna na billboardzie na Times Square w ramach kampanii „Equal” SpotifySpotify zwiększa zaangażowanie na rzecz kobiet w muzyce. Globalna inicjatywa „Equal” zaprezentowana w Dzień Kobiet poszerza się o „Equal Music Program”, którego celem jest wsparcie utalentowanych artystek z branży muzycznej. W ramach działań na billboardzie na Times Square pojawiły się zdjęcia Moniki Brodki i Ewy Farnej.
0 1 0 0 0 18.06.2021Bryan Adams zrobi zdjęcia do kalendarza Pirelli na 2022 r.Kanadyjski piosenkarz Bryan Adams wykona zdjęcia do kalendarza Pirelli na 2022 r. Artysta od kilku lat zajmuje się również fotografią.
3 1 0 0 0 18.06.2021Archimedes w kampanii „Cyfrowe rewolucje” mBankuWystartowała kolejna odsłona „Cyfrowych rewolucji” – kampanii mBanku, która wspomaga przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu ich biznesu w Internecie. Prowadzone działania zasadzają się na dwóch filarach: stronie CyfroweRewolucje.pl z szeregiem treści przygotowanych przez ekspertów z branży oraz konkursie na cyfrową rewolucję. W Sieci pojawiły się spoty kampanii z postacią Archimedesa.
0 1 0 0 0 17.06.2021Google zapowiada zmiany algorytmu, aby chronić osoby pomawiane i oczernianeGoogle zmieni algorytm, aby obniżyć pozycję stron wykorzystywanych wyłącznie do publikowania nieprawdziwych lub oszczerczych treści atakujących inne osoby.
0 1 0 0 1 17.06.2021Comarch rozwija własną platformę e-commerce i chce rywalizować z AllegroComarch zapowiedział wzmocnienie obecności w e-commerce. Zamierza rozwijać istniejącą już platformę sprzedażową Wszystko.pl. Chce w ten sposób konkurować m.in. z Allegro.
1 1 0 0 0 17.06.2021Orlen sponsorem strategicznym Wisły KrakówWedług nieoficjalnych informacji nowym sponsorem Wisły Kraków ma zostać należąca do PKN Orlen marka Orlen Oil. Jak dowiedzieli się dziennikarze RMF, koncern będzie wspierał Białą Gwiazdę przez co najmniej rok.
0 1 0 0 0 17.06.2021Wyniki badania wynagrodzeń oraz stawek godzinowych w branży PR 2021Związek Firm Public Relations ogłosił wyniki badania wynagrodzeń i stawek godzinowych za usługi konsultantów w firmach z sektora PR. W tegorocznej edycji badania wynagrodzeń udział wzięło 26 agencji public relations zrzeszonych w ZFPR.