Espresso

30 lipca 2022

29 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań

Nowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rok

W czerwcu 2021 r. Reserved wspólnie z Fundacją Itaka uruchomili Telefon Zaufania Młodych. Za jego pośrednictwem w ciągu dwunastu miesięcy odbyło się 9321 rozmów telefonicznych, 3045 rozmów na czacie i 840 konsultacji psychologicznych. Inicjatywa została przedłużona o kolejny rok, aby dalej wspierać przedstawicieli pokolenia Z, którzy potrzebują wsparcia psychologicznego.

28 lipca 2022

Poprzednie Następne