„Cukier z buraków cukrowych” – marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu i ruszyła z kampanią
  • 1
  • 3
9.06.2022

„Cukier z buraków cukrowych” – marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu i ruszyła z kampanią

Marka Cukier Królewski zmieniła nazwę i opakowanie flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”.

Mniej czerwieni, a więcej bieli i zieleń, ale przede wszystkim buraki cukrowe na pierwszym planie. Tak prezentuje się teraz opakowanie flagowego produktu marki Cukier Królewski. Wizualnej metamorfozie towarzyszy nowa nazwa. Zamiast „cukier biały” na froncie opakowania konsumenci zobaczą teraz napis „cukier z buraków cukrowych”.

Przedstawiciele marki zmianę argumentują chęcią podkreślenia tego, co dotychczas mogło nie być dostrzegalne na pierwszy rzut oka. Mowa tu o naturalnym i lokalnym pochodzeniu produktu.

Wspomnianym zmianom towarzyszy akcja „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!” oraz tematyczny konkurs konsumencki. Marka Cukier Królewski w ramach najnowszej kampanii pokazuje gotowe rozwiązania na funkcjonowanie w duchu less waste. Przekonuje przy tym, że cukier jest też konserwantem, który pozwala zachować na dłużej smak i właściwości produktów z krótkim terminem do spożycia.

W komunikację akcji w sieci zaangażowane są popularne polskie influencerki. Promuje ją też spot.

30-sekundowe wideo wyświetlane będzie przez miesiąc w serwisach YouTube, Player, WP Pilot oraz na portalach kobiecych i lifestyle’owych, m.in. z grupy Edipresse oraz WP. Na potrzeby kampanii stworzony został również landing page Wyzwanie-niemarnowanie.pl.

Działania PR dla marki prowadzi krakowska agencja Open Media. Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Realizacją spotu zajęła się firma Papaya Films.

  • 3
Cukier z buraków cukrowych

Cukier z buraków cukrowych

Cukier z buraków cukrowych
Cukier z buraków cukrowych
 

9 czerwca 2022