Wystartowała kampania piwa Brooklyn
  • 1
  • 6
11.08.2022

Wystartowała kampania piwa Brooklyn

Carlsberg Polska wprowadza do dystrybucji piwo Brooklyn. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce. W telewizji i Internecie emitowany jest spot reklamowy.

Kampania piwa Brooklyn wystartowała 10 sierpnia. 30- i 15-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Twórcy chcieli pokazać Nowy Jork jako miejsce, w którym rodzą się trendy. Brooklyn jest przedstawiony jako marka, która inspiruje i ekscytuje. Towarzyszy nowym doświadczeniom oraz zabawie w gronie przyjaciół w wibrującym życiem otoczeniu miasta.

– Piwo Brooklyn to lekki i zbalansowany pilsner, który dzięki specjalnej technice chmielenia ma wyjątkowy aromat i smak z delikatną nutą goryczki. Marka Brooklyn to synonim wyjątkowej, pozytywnej energii Nowego Jorku i dzielnicy, z której pochodzi. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą energią z polskimi konsumentami – mówi Małgorzata Gąska, senior brand marki Brooklyn.

Szata graficzna piwa Brooklyn nawiązuje do symboli Nowego Jorku. Jej kluczowym wyróżnikiem jest żółty kolor kojarzący się z nowojorskimi taksówkami.

We wrześniu marka przygotowała dla konsumentów projekt niespodziankę. Swój własny Nowy Jork pokażą znani i lubiani artyści.

  • 6
Kampania piwa Brooklyn

Carlsberg Polska wprowadza do dystrybucji piwo Brooklyn

Kampania piwa Brooklyn
Kampania piwa Brooklyn
Kampania piwa Brooklyn
Kampania piwa Brooklyn
Kampania piwa Brooklyn

11 sierpnia 2022

10 sierpnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2022

Media tracą zaufanie. Mindshare prezentuje Wskaźnik Wiarygodności Mediów

Wraz z rozwojem rynku mediowego rośnie także liczba zagrożeń, na które narażeni są konsumenci. Obecnie jedynie 20% Polaków uważa media za wiarygodne źródło informacji, a odsetek ten dla mediów cyfrowych jest jeszcze niższy [1]. W obliczu spadku zaufania do internetowych kanałów komunikacji warto, aby marki rozważyły obecność w miejscach o najwyższej wiarygodności. Mindshare Polska opracował narzędzie do lokalnej oceny wiarygodności kampanii digital – Wskaźnik Wiarygodności Mediów (Media Trust Indicator – MTI).