Platige Image chwali się sukcesami na rynku amerykańskim
  • 0
  • 2
10.08.2022

Platige Image chwali się sukcesami na rynku amerykańskim

Na początku 2022 r. Grupa Platige Image powołała spółkę w Stanach Zjednoczonych, aby pozyskiwać zlecenia z tamtejszego rynku. Obecnie informuje, że współpracowała m.in. przy reklamach wyreżyserowanych przez nagrodzonego Oscarem Janusza Kamińskiego. 

Spółka Platige USA działa pod kierownictwem prezesa i producenta wykonawczego Aureliena Simona oraz dyrektora kreatywnego Gawaina Liddiarda. Jak dotąd pozyskała kilkanaście zleceń od firm działających na rynku amerykańskim. Jedną z ostatnich dużych produkcji jest spot stworzony dla marki Beautyrest (materace). Wyreżyserował go nagrodzony Oscarem operator Janusz Kamiński. Zlecenie było realizowane dla nowojorskiej agencji Badger.

Aurelien Simon spodziewa się, że w najbliższej przyszłości Platige USA będzie otrzymywać zlecenia od klientów z różnych branż, działających na pograniczu rozrywki i reklamy. Nie wyklucza również udziału studia w projektach specjalnych.

Platige oferuje globalnie rozproszony zespół produkcyjny. Łączy on doświadczenie lokalnych przedstawicieli z najlepszymi osobami w branży. Zamiast utrzymywać osobne studia skupione w poszczególnych lokalizacjach, dostosowujemy procesy do tego nowego zglobalizowanego ekosystemu – mówi Simon.

Karol Żbikowski, CEO Platige Image uważa, że rozwijanie marki Platige na rynku amerykańskim jest perspektywicznym kierunkiem. – Nowe osoby w Platige USA znają dobrze lokalny rynek i mają na nim ugruntowaną pozycję. Silny zespół artystów w połączeniu z zapleczem technologicznym studia oznacza pełną gotowość do realizacji nawet najbardziej wymagających projektów. Platige intensywnie wdraża nowe rozwiązania wykorzystywane do produkcji reklam. Wśród nich m.in. silnik Unreal Engine. Otwiera to nowe możliwości w produkcji wysokiej jakości contentu.

Studio Platige Image obchodzi 25-lecie

W Europie Grupa Kapitałowa Platige Image jest rozpoznawana w związku z pracą nad jednym z najpopularniejszych seriali Netflixa. Chodzi oczywiście o „Wiedźmina”, który stał się jedną z najczęściej oglądanych produkcji platformy streamingowej. W dorobku studio ma również filmy nominowane do Oscara. „Katedra” autorstwa Tomasza Bagińskiego w 2003 r. otrzymała nominację dla najlepszego krótkometrażowego filmu animowanego. Koprodukowało też „Sukienkę” Tadeusza Łysiaka, którą w tym roku nominowano w kategorii najlepszego krótkometrażowego filmu aktorskiego.

Platige Image ma bogate portfolio klientów reklamowych. Znajduje się w nim wiele zleceń dla marek takich jak Samsung, L’Oréal, Pepsi, Gillette, Burberry, Huawei oraz McDonald’s. Studio stworzyło także trailery i cinematiki do gier wideo dla firm Activision (wydawcy serii „Call of Duty”) czy Capcom (wydawcy „Resident Evil: Village”).

  • 2
Platige Image chwali się realizacjami w USA

Platige Image chwali się współpracą przy spocie „Sleep First Class" dla marki Beautyrest

Platige Image chwali się realizacjami

10 sierpnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2022

Media tracą zaufanie. Mindshare prezentuje Wskaźnik Wiarygodności Mediów

Wraz z rozwojem rynku mediowego rośnie także liczba zagrożeń, na które narażeni są konsumenci. Obecnie jedynie 20% Polaków uważa media za wiarygodne źródło informacji, a odsetek ten dla mediów cyfrowych jest jeszcze niższy [1]. W obliczu spadku zaufania do internetowych kanałów komunikacji warto, aby marki rozważyły obecność w miejscach o najwyższej wiarygodności. Mindshare Polska opracował narzędzie do lokalnej oceny wiarygodności kampanii digital – Wskaźnik Wiarygodności Mediów (Media Trust Indicator – MTI).