Drugi podcast grupy Evry1 – rozmówcą Dawid Zieliński, założyciel firmy Columbus Energy
  • 1
  • 1
11.08.2022

Drugi podcast grupy Evry1 – rozmówcą Dawid Zieliński, założyciel firmy Columbus Energy

Jest już dostępny drugi odcinek podcastu „360° Marketing dobrze upieczony” grupy Evry1. Gospodarzem tego odcinka są Jakub Müller (Marketing przy Kawie) i Alicja Miazga (Evry1), a rozmówcą – Dawid Zieliński (Columbus Energy).

W drugim odcinku podcastu o tym, dlaczego dzwoni do nas fotowoltaika, budowie portalu dla pokerzystów, kursie akcji jak Wieża Eiffla i najbardziej przereklamowanych kierunkach podróży.

W najnowszym odcinku także:

  • o tym, że prowadzenie biznesu jest łatwiejsze od kariery sportowca;
  • dlaczego 50–70% firm z branży fotowoltaicznej zrezygnowała z działań marketingowych;
  • o bezwładności w marketingu;
  • jak wyglądają działania marketingowe skierowane do inwestorów;
  • o tym, że boczniak to nowy stek.

 

Drugi odcinek podcastu jest też dostępny na Spotify.

„360° Marketing dobrze upieczony” to cykl rozmów z ludźmi, których warto posłuchać i których dobrze się słucha. Goście pytani są nie tylko o swoje doświadczenie biznesowe oraz wiedzę marketingową, lecz także o to, co ich ekscytuje, inspiruje, irytuje, dziwi, nie pozwala w nocy zasnąć.

Marketing przy Kawie jest częścią grupy Evry1.

  • 1
Drugi podcast grupy Evry1 – rozmówcą Dawid Zieliński, założyciel firmy Columbus Energy

Drugi podcast grupy Evry1 – rozmówcą Dawid Zieliński, założyciel firmy Columbus Energy

10 sierpnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2022

Media tracą zaufanie. Mindshare prezentuje Wskaźnik Wiarygodności Mediów

Wraz z rozwojem rynku mediowego rośnie także liczba zagrożeń, na które narażeni są konsumenci. Obecnie jedynie 20% Polaków uważa media za wiarygodne źródło informacji, a odsetek ten dla mediów cyfrowych jest jeszcze niższy [1]. W obliczu spadku zaufania do internetowych kanałów komunikacji warto, aby marki rozważyły obecność w miejscach o najwyższej wiarygodności. Mindshare Polska opracował narzędzie do lokalnej oceny wiarygodności kampanii digital – Wskaźnik Wiarygodności Mediów (Media Trust Indicator – MTI).