Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu  
  • 0
  • 1
10.04.2024

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu  

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Właśnie poznaliśmy skład komitetu, który będzie odpowiedzialny za 25. jubileuszową edycję konkursu.

Zaproszenie do komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.

Skład Komitetu Organizacyjnego Effie Awards w Polsce:

  • Anna Barabasz-Sawińska – marketing director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex
  • Tomasz Bartnik – partner, One Eleven
  • Wojciech Borowski – group CEO, McCann Poland
  • Elżbieta Flasińska – B2C marketing director, Grupa Pracuj SA
  • Edyta Frąckowiak – COO, co-founder, Numbers & Intuition
  • Dagmara Gadomska – general manager, Publicis Worldwide
  • Michał Kociankowski – managing partner, Synergion
  • Magda Kolenkiewicz – general manager, Starcom
  • Magdalena Kozanowska – vice president, COO & partner, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Małgorzata Majcher – chief strategy & innovation officer, DDB Warszawa
  • Alicja Miklaszewska-Kowalczuk – managing director, OMD
  • Joanna Okła – CEO, EssenceMediacom
  • Michał Rutkowski – managing director, K2 Create
  • Elżbieta Twardowska – chief strategy officer, Ogilvy
  • Kamil Wiszowaty – CEO, Group One Media

Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.

Członkowie komitetu przyjrzeli się również kategoriom konkursowym i uaktualnili ich katalog:

  • Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services.
  • Otwarto nową kategorię AI.
  • Redefiniowano kategorię Retail, poszerzając ją o Marketplaces,
  • Non-Profit & Public Service poszerzono o Political Service.
  • Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG.

Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch. Obecnie funkcjonują:

  • kategoria Launch dla kampanii nowych produktów i usług,
  • Relaunch & Defend powstała z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS).

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 – 31.03.2024 r.

Prace będą przyjmowane w trzech terminach:

  • I termin: do 17.05.2024
  • II termin: do 7.06.2024
  • III termin: do 28.06.2024

Start zgłoszeń poprzedzą webinary dla zgłaszających Effie in Practice:

  • „Wszystko wokół kategorii i zasad zgłaszania”
  • „Szkolenie dla organizacji non-profit”
  • „Jak pisać zgłoszenie, by nie zmarnować szansy na Effie”

Wszystkie odbędą się w kwietniu. Gala odbędzie się 5 listopada 2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

  • 1
Komitet Organizacyjny Effie Awards

Komitet Organizacyjny Effie Awards

 

10 kwietnia 2024

9 kwietnia 2024