- 0
- 1
Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Właśnie poznaliśmy skład komitetu, który będzie odpowiedzialny za 25. jubileuszową edycję konkursu.
Zaproszenie do komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
Skład Komitetu Organizacyjnego Effie Awards w Polsce:
- Anna Barabasz-Sawińska – marketing director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex
- Tomasz Bartnik – partner, One Eleven
- Wojciech Borowski – group CEO, McCann Poland
- Elżbieta Flasińska – B2C marketing director, Grupa Pracuj SA
- Edyta Frąckowiak – COO, co-founder, Numbers & Intuition
- Dagmara Gadomska – general manager, Publicis Worldwide
- Michał Kociankowski – managing partner, Synergion
- Magda Kolenkiewicz – general manager, Starcom
- Magdalena Kozanowska – vice president, COO & partner, 180heartbeats + Jung v Matt
- Małgorzata Majcher – chief strategy & innovation officer, DDB Warszawa
- Alicja Miklaszewska-Kowalczuk – managing director, OMD
- Joanna Okła – CEO, EssenceMediacom
- Michał Rutkowski – managing director, K2 Create
- Elżbieta Twardowska – chief strategy officer, Ogilvy
- Kamil Wiszowaty – CEO, Group One Media
Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.
Członkowie komitetu przyjrzeli się również kategoriom konkursowym i uaktualnili ich katalog:
- Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services.
- Otwarto nową kategorię AI.
- Redefiniowano kategorię Retail, poszerzając ją o Marketplaces,
- Non-Profit & Public Service poszerzono o Political Service.
- Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG.
Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch. Obecnie funkcjonują:
- kategoria Launch dla kampanii nowych produktów i usług,
- Relaunch & Defend powstała z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.
Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS).
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 – 31.03.2024 r.
Prace będą przyjmowane w trzech terminach:
- I termin: do 17.05.2024
- II termin: do 7.06.2024
- III termin: do 28.06.2024
Start zgłoszeń poprzedzą webinary dla zgłaszających Effie in Practice:
- „Wszystko wokół kategorii i zasad zgłaszania”
- „Szkolenie dla organizacji non-profit”
- „Jak pisać zgłoszenie, by nie zmarnować szansy na Effie”
Wszystkie odbędą się w kwietniu. Gala odbędzie się 5 listopada 2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.
- 1