Osh33 Rave Potion – nowa odsłona współpracy Oshee i Maty
  • 1
  • 1
12.03.2024

Osh33 Rave Potion – nowa odsłona współpracy Oshee i Maty

Osh33 x Mata: Rave Potion to kolejny etap współpracy marki z raperem Matą (Michałem Matczakiem). Nowa linia napojów Osh33 zadebiutuje w sieci Żabka. Launchowi towarzyszy reklama nawiązująca do czasów PSX.

Design opakowania Osh33 Rave Potion stworzony został we współpracy z Michałem Matczakiem – Matą, projektantem Mateuszem Machalskim i twórcą 3D Maksymem Skętowskim.

W ubiegłorocznej kampanii Love Potion cyfrowy awatar Maty wystąpił obok jego prawdziwego wizerunku. W reklamie Rave Potion bohater przechodzi metamorfozę. Ze świata realistycznej animacji CGI ląduje w estetyce nawiązującej do czasów PSX.

W poprzedniej kampanii wykorzystany został fragment istniejącego utworu z albumu „CBW Mixtape”. Teraz natomiast można usłyszeć przedpremierowo utwór inspirowany produktem. W pełnej wersji ukaże się na albumie „CBW Mixtape 2”. Mata do nowego utworu i reklamy zaprosił rapera o pseudonimie Kets4eki. Pochodzi z Polski, ma największą liczbę słuchaczy w serwisie Spotify, a jego fani w większości pochodzą z zagranicy.

– Żeby tworzyć imprezową muzykę, potrzeba dużo energii i dobrze, aby jej źródło było jak najzdrowsze. Myśląc z Pedro o utworze do reklamy, wpadliśmy na pomysł, żeby zaprosić do współpracy artystów znanych z rave’owej estetyki, Kets4ekiego i Asterię. Swoją zwrotkę napisałem pod wpływem dwóch 33 mg dawek kofeiny zawartych w napoju. Regularnie dostarczamy go do studia dla pozostałych artystów, z którymi kończymy nasz zimowy mixtape CBW 2 – wyjaśnia Michał Matczak.

Oficjalnie napoje zadebiutują 13 marca w sieci Żabka. Tylko w tej sieci będą dostępne warianty w pojemnościach 500 ml. W następnej kolejności pojawią się wersje produktu w pojemności 250 ml dostępne w szerszej dystrybucji.

Pojawieniu się napojów towarzyszyć będzie kampania promocyjna

Osią jej jest spot składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Jego głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach – realistycznego renderu 3D oraz wizerunku przywodzącego na myśli wczesne gry 3D z początku wieku.

Za realizację spotu odpowiada Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide. Wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

W utworze „Osh33 R4v3 P0ti0n” udzielił się Kets4eki, a muzycznego wsparcia udzielił Asteria – młody twórca z Nowej Zelandii. Za produkcję i udźwiękowienie całości odpowiadał producent Pedro. Pełna wersja utworu ukaże się na albumie „CBW Mixtape 2”. Jego premiera na wszystkich platformach cyfrowych zaplanowana jest na 20 marca.

  • 1
Osh33 Rave Potion – nowa odsłona współpracy Oshee i Maty

Nowa odsłona współpracy Oshee i Maty

12 marca 2024