- 0
- 3
Żabka wprowadza na półki energetyki Doze influencera Buddy
W sklepach sieci Żabka pojawiły się napoje energetyzujące Doze w dwóch wariantach smakowych sygnowane przez influencera Kamila „Buddę” Labuddę.
Jako pierwsze na półkach sklepowych pojawiły się napoje energetyzujące. Jeszcze w tym miesiącu do sprzedaży trafi jednak kolejny wariant zwykłego napoju, który będzie dostępny bez żadnych ograniczeń wiekowych. Energetyki Doze dostępne są w dwóch wariantach: Classic i Zero (bez cukru). Prace nad uruchomieniem marki energetyków trwały 18 miesięcy.
Niedawno Labudda rozdał siedem aut o łącznej wartości 2,5 mln zł. Transmisja live z losowania pobiła wszelkie rekordy polskiego YouTube, gromadząc niemal 700 tys. widzów.
– Doze to coś więcej niż zamknięty w puszce napój. To przede wszystkim nowa idea. Nasz manifest to „idea gives object personality”, czyli „to pomysł nadaje przedmiotom osobowości”. Doze to dawka energii dla tych, którzy z pasją idą przez życie – komentuje Budda.
W projekcie Doze pracuje 87 osób. W zakładzie produkcyjnym na minutę powstaje 3200 puszek, więc 192 tys. na godzinę.
Marka osobista Kamila Labbudy rozwija się bardzo szybko. Premiera filmu dokumentalnego „Budda. Dzieciak ‘98” okazała się hitem i największym otwarciem w historii polskich filmów wspomnianego gatunku.
– Dziś wykonujemy bardzo ważny, ale dopiero pierwszy krok. Moim celem jest stworzenie całego holdingu z prawdziwie zaangażowaną społecznością – zapowiada influencer.
Wystartował również projekt Dozeland. Na terenie o powierzchni 55 tys. m2 będą znajdować się:
- asfaltowy tor do driftu,
- chillout zone,
- strefa wodna,
- off road.
Szczegóły dotyczące miejsca będą sukcesywnie odkrywane na kanałach należących Buddy. Na stronie dozeland.pl, która ma zacząć niebawem działać, będzie można śledzić aktualne prace oraz nowości wprowadzane przez Buddę.
- 3