Reklama w podcastach nie zniechęca słuchaczy - Marketing przy Kawie
Reklama w podcastach nie zniechęca słuchaczy – raport Publicis i Eurozet
  • 0
  • 1
9.04.2024

Reklama w podcastach nie zniechęca słuchaczy – raport Publicis i Eurozet

Akceptacja dla reklam zawartych w podcastach wciąż rośnie. Takie wnioski przynosi piąta edycja badania „Słuchacz podcastów w Polsce” Grupy Eurozet i Publicis Groupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 kwietnia 2024

8 kwietnia 2024