Tomasz Jakubiak ambasadorem sieci Lewiatan
  • 0
  • 1
4.07.2022

Tomasz Jakubiak ambasadorem sieci Lewiatan

Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Jego wybór na twarz marki nie był przypadkowy. Od lat zajmuje się on promocją kuchni regionalnej. Podobnie jak Lewiatan przekonuje Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki.

Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów „Jakubiak lokalnie” oraz nowego programu „Jakubiak rozgryza”. Związał się z telewizją TVN, gdzie prowadził program „Sztuka mięsa”, a teraz debiutuje jako członek jury w znanym programie „Masterchef Junior”. Chętnie angażuje się w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej „Z miłości do lokalności” oraz „Jakubiak lokalnie”.

Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania, który wynika z wartości i siły lokalnych relacji marki. Od dwóch lat sieć realizuje inicjatywę „Wybieram lokalne”. Jej celem jest pokazywanie, dlaczego warto wybierać produkty z najbliższej okolicy i w ten sposób wspierać lokalnych wytwórców. Ten sposób myślenia jest bliski również nowemu ambasadorowi Lewiatana.

  • 1
Tomasz Jakubiak ambasadorem sieci Lewiatan

Tomasz Jakubiak ambasadorem sieci Lewiatan

 

4 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2022

To ostatni moment na walkę ze zmianami klimatu. Uważa tak 3/4 milenialsów i przedstawicieli pokolenia Z

Postępujące zmiany klimatu niepokoją osoby urodzone pod koniec ubiegłego i na początku obecnego stulecia. Chęć zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko, w tym redukcji śladu węglowego, determinuje nie tylko codzienne zachowania milenialsów i osób z pokolenia Z. Wpływa również na oczekiwania, jakie mają wobec pracodawców. Przedsiębiorcy chcący przyciągnąć nowe talenty muszą poważnie podejść do kwestii zielonej transformacji. Blisko połowa przedstawicieli obu pokoleń naciska na pracodawców, aby podjęli działania na rzecz ograniczenia zmian klimatu – wynika z raportu „Global 2022 Gen Z & Millennial Survey” przygotowanego przez Deloitte.

3 lipca 2022