Co może zdziałać brand hero? Przykład marki Organika oraz Zenka MechanikaCo może zdziałać brand hero? Przykład marki Organika oraz Zenka MechanikaCo może zdziałać brand hero? Przykład marki Organika oraz Zenka MechanikaCo może zdziałać brand hero? Przykład marki Organika oraz Zenka Mechanika
Próbka poczucia humoru Mechanika Zenka (źr. Moto Garaż Organika)

Co może zdziałać brand hero? Przykład marki Organika oraz Zenka Mechanika

Co może zdziałać brand hero? Przykład marki Organika oraz Zenka Mechanika
Paweł Jaroszyński

Paweł Jaroszyński

-

head of social media, Pitted Cherries

Paweł Jaroszyński

Paweł Jaroszyński

head of social media
Pitted Cherries

Tworzy strategie i nadzoruje ich wdrażanie dla takich klientów jak De Agostini, Olandia, Organika czy Dekpol. W marketingu pracuje od ośmiu lat. Zaczynał jako content designer w agencji Heureka, pracując dla takich marek jak Philips, Hortex, Opel czy Żywiec Zdrój.

Orange miał Serce i Rozum, Tesco – Henia i Krysię. Danio od 2004 roku nie rozstaje się z Małym Głodem. Media Markt od ponad roku wykorzystuje w komunikacji komiksowe postaci Tytusa, Romka i A’Tomka. Korzyści z posiadania bohatera marki są liczne i znane. O taką postać pokusiła się więc również związana z motoryzacją marka Organika. I tak pojawił się Mechanik Zenek. Case study przedstawiają jego kreatorzy – agencja Pitted Cherries.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się