E-commerce od lat dynamicznie się rozwija, ale to nie oznacza, że handel offline jest na wymarciu. Nadal wiele osób, także młodszych, chętnie korzysta ze stacjonarnych sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. Jeśli prowadzisz taki biznes – w pozyskiwaniu nowych klientów mogą ci pomóc Mapy Google.Na początku 2022 roku Polska Agencja Prasowa podała dane GUS, z których wynika, że udział sprzedaży przez internet w całej sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w grudniu zeszłego roku 10,2%. Oznacza to, że handel stacjonarny nadal ma się w naszym kraju dobrze. Podobne dane płyną też z innych państw. Jak donosi serwis Statista.com, w 2020 roku 82% sprzedaży sieci handlowych miało miejsce w lokalizacjach fizycznych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.