Jak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google Maps
Jak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google MapsJak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google MapsJak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google MapsJak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google Maps
Wizytówka wypełniona informacjami to lepsza widoczność na mapach (fot. Pixabay)

Jak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google Maps

Jak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google Maps
Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

-

współtwórca, CEO, Center AI

Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

współtwórca, CEO
Center AI

Przedsiębiorca działający w branży digital od kilkunastu lat. Współtwórca i CEO Center AI – narzędzia do marketingu lokalnego wykorzystywanego przez sieci handlowe i usługowe do zwiększania ruchu w sklepach stacjonarnych. Wspólnik w Appchance – twórcy mobilnych aplikacji dla branży retail. Aktywnie wspiera przedsiębiorców oraz środowisko start-upów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych.

E-commerce od lat dynamicznie się rozwija, ale to nie oznacza, że handel offline jest na wymarciu. Nadal wiele osób, także młodszych, chętnie korzysta ze stacjonarnych sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. Jeśli prowadzisz taki biznes – w pozyskiwaniu nowych klientów mogą ci pomóc Mapy Google.

Na początku 2022 roku Polska Agencja Prasowa podała dane GUS, z których wynika, że udział sprzedaży przez internet w całej sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w grudniu zeszłego roku 10,2%. Oznacza to, że handel stacjonarny nadal ma się w naszym kraju dobrze. Podobne dane płyną też z innych państw. Jak donosi serwis Statista.com, w 2020 roku 82% sprzedaży sieci handlowych miało miejsce w lokalizacjach fizycznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to