Jak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google MapsJak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google MapsJak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google MapsJak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google Maps
Wizytówka wypełniona informacjami to lepsza widoczność na mapach (fot. Pixabay)

Jak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google Maps

Jak zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych za pomocą Google Maps
Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

-

współtwórca, CEO, Center.ai

Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

współtwórca, CEO
Center.ai

Przedsiębiorca działający w branży digital od ponad dziesięciu lat. Współtworzone i współzarządzane przez niego narzędzie Center.ai pomaga poprawiać widoczność i wizerunek wizytówek sklepów w Google Maps. Jest też wspólnikiem w firmie Appchance tworzącej aplikacje mobile commerce dla sieci handlowych. Wspiera środowisko startupów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych organizowanych przez Techstars, Huge Thing i Google for Startups we współpracy z takimi firmami jak Metro Group, Procter & Gamble, Alior Bank czy Santander Bank.

E-commerce od lat dynamicznie się rozwija, ale to nie oznacza, że handel offline jest na wymarciu. Nadal wiele osób, także młodszych, chętnie korzysta ze stacjonarnych sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. Jeśli prowadzisz taki biznes – w pozyskiwaniu nowych klientów mogą ci pomóc Mapy Google.

Na początku 2022 roku Polska Agencja Prasowa podała dane GUS, z których wynika, że udział sprzedaży przez internet w całej sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w grudniu zeszłego roku 10,2%. Oznacza to, że handel stacjonarny nadal ma się w naszym kraju dobrze. Podobne dane płyną też z innych państw. Jak donosi serwis Statista.com, w 2020 roku 82% sprzedaży sieci handlowych miało miejsce w lokalizacjach fizycznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja