Lokalne SEO w Google MapsLokalne SEO w Google MapsLokalne SEO w Google MapsLokalne SEO w Google Maps
Dbałość o lokalne SEO sprowadzi do ciebie klientów (fot. Pixabay)

Lokalne SEO w Google Maps

Lokalne SEO w Google Maps
Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

-

współtwórca, CEO, Center AI

Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

współtwórca, CEO
Center AI

Przedsiębiorca działający w branży digital od kilkunastu lat. Współtwórca i CEO Center AI – narzędzia do marketingu lokalnego wykorzystywanego przez sieci handlowe i usługowe do zwiększania ruchu w sklepach stacjonarnych. Wspólnik w Appchance – twórcy mobilnych aplikacji dla branży retail. Aktywnie wspiera przedsiębiorców oraz środowisko start-upów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych.

Czy pozycjonowanie wizytówek w Google Maps ma wpływ na SEO? Jak najbardziej! Ma to szczególnie duże znaczenie dla lokalnych biznesów takich jak sklepy, kawiarnie, restauracje, stacje paliw, placówki bankowe i punkty usługowe. Jeśli podejdziesz do kwestii lokalnego SEO kompleksowo i uwzględnisz Google Maps w prowadzonych działaniach, możesz liczyć na widoczny wzrost widoczności twojej firmy w wyszukiwarce. Jak się za to zabrać?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja