Lokalne SEO w Google MapsLokalne SEO w Google MapsLokalne SEO w Google MapsLokalne SEO w Google Maps
Dbałość o lokalne SEO sprowadzi do ciebie klientów (fot. Pixabay)

Lokalne SEO w Google Maps

Lokalne SEO w Google Maps
Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

-

współtwórca, CEO, Center.ai

Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

współtwórca, CEO
Center.ai

Przedsiębiorca działający w branży digital od ponad dziesięciu lat. Współtworzone i współzarządzane przez niego narzędzie Center.ai pomaga poprawiać widoczność i wizerunek wizytówek sklepów w Google Maps. Jest też wspólnikiem w firmie Appchance tworzącej aplikacje mobile commerce dla sieci handlowych. Wspiera środowisko startupów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych organizowanych przez Techstars, Huge Thing i Google for Startups we współpracy z takimi firmami jak Metro Group, Procter & Gamble, Alior Bank czy Santander Bank.

Czy pozycjonowanie wizytówek w Google Maps ma wpływ na SEO? Jak najbardziej! Ma to szczególnie duże znaczenie dla lokalnych biznesów takich jak sklepy, kawiarnie, restauracje, stacje paliw, placówki bankowe i punkty usługowe. Jeśli podejdziesz do kwestii lokalnego SEO kompleksowo i uwzględnisz Google Maps w prowadzonych działaniach, możesz liczyć na widoczny wzrost widoczności twojej firmy w wyszukiwarce. Jak się za to zabrać?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się