Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego - Marketing przy Kawie
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
  • 0
  • 1
19.01.2022

Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego

Krajowy Instytut Mediów kończy ostatnią fazę pilotażu założycielskiego jednoźródłowego badania konsumpcji mediów. Tylko w grudniu zrealizowano ponad 3,8 tys. wywiadów obejmujących korzystanie z radia, telewizji i Internetu przez każdego respondenta. Oznacza to, że łącznie KIM w pilotażu zebrał już około 13 tys. wywiadów indywidualnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
19.01.2022

W czasie noworocznych wyprzedaży 2022 w sklepach online niespełna 30 proc. produktów można było kupić taniej – pokazuje analiza Deloitte i Dealavo

Czy na początku tego roku klienci mogą znaleźć atrakcyjne oferty na noworocznych wyprzedażach? Jak pokazuje kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszych dziesięciu dniach stycznia 2022 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2021 r. wyniósł 4,3 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało. Przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert blisko 800 sklepów z branży e-commerce pokazała, że najbardziej staniały gry. Sprzedawcy internetowi sukcesywnie podnosili z kolei ceny zabawek.

  • 0
  • 2
  • 0
19.01.2022

Czas wolny we współczesnym życiu konsumenta – ukazała się książka „Modern leisure society – consumer behavior”

Czas wolny jest coraz bardziej zalgorytmizowany – staje się nową odsłoną stylu życia i zachowań w nowoczesnym społeczeństwie. Książka „Modern leisure society – consumer behavior” w centrum swoich analiz stawia podmiot rynku – konsumenta. Podejście autorów łączy w sobie zrozumienie emocji, postaw i ewentualnych wzorców zachowań, procesów naśladownictwa czy też różnic generacyjnych.

18 stycznia 2022