Marketing kontekstowy czy RTM? Jak przestać mylić te pojęcia?Marketing kontekstowy czy RTM? Jak przestać mylić te pojęcia?Marketing kontekstowy czy RTM? Jak przestać mylić te pojęcia?Marketing kontekstowy czy RTM? Jak przestać mylić te pojęcia?
Zaplanujemy nieprzewidywalne? (fot. Pixabay)

Marketing kontekstowy czy RTM? Jak przestać mylić te pojęcia?

Marketing kontekstowy czy RTM? Jak przestać mylić te pojęcia?
Martyna Jacewicz

Martyna Jacewicz

-

social media & digital manager, KHS – Know How Szwajkajzer

Martyna Jacewicz

Martyna Jacewicz

social media & digital manager
KHS – Know How Szwajkajzer

Od lat związana z marketingiem internetowym i mediami społecznościowymi. W jej zawodowym portfolio znajdują się kampanie socialowe, digitalowe i influencerskie dla takich marek, jak OBI, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki, Avon, Circle K, Wydawnictwo Muza czy Vistula.

Dla wielu różnica pomiędzy powyższymi terminami jest raczej oczywista. Wciąż jednak mnóstwo jest osób, które je mylą lub wręcz zupełnie wypierają istnienie marketingu kontekstowego. Mowa tu zarówno o specjalistach social mediów, znawcach reklamy na facebookowych forach, jak i klientach współpracujących z zewnętrznymi agencjami. Oczywiście większość najchętniej podciągałaby wszystko, co się da, pod modny RTM.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja