Real-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesuReal-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesuReal-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesuReal-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesu

Real-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesu

Real-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Real-time marketing to obecnie bardzo modne pojęcie, często sprowadzane do szybkiego publikowania chwytliwych obrazków. Ma jednak nieco dłuższą historię i szersze znaczenie, które można pokazać na przykładach nie tylko Oreo albo przechwytywania memów. To także działania oparte na monitoringu social media, podejmowane przez marki takie jak Da Grasso, Kleenex, KLM czy WOŚP.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się