Domino’s z akcją dla par, które musiały odwołać ślub z powodu koronawirusa
  • 0
  • 2
29.06.2020

Domino’s z akcją dla par, które musiały odwołać ślub z powodu koronawirusa

Sieć Domino’s Pizza stworzyła stronę internetową, na której przyjaciele i rodzina mogą wspomóc pary, których plany ślubne zostały odsunięte na bok przez pandemię koronawirusa. Można na niej znaleźć rejestr cyfrowych kart podarunkowych.

Niedoszli goście mogą wysyłać narzeczonym wsparcie za pośrednictwem www.dominosweddingregistry.com. Strona zawiera pakiety tematyczne, które składają się z cyfrowych kart podarunkowych w różnych kwotach. Można je wydać na dowolne produkty w Domino’s Pizza.

Pary mogą też stworzyć własny rejestr, logując się przez Google lub Facebooka i wybierając spośród pakietów tematycznych. Następnie mogą je udostępnić znajomym w serwisach społecznościowych.

Średni wiek zawierania związków małżeńskich w USA to 32 lata. Pokrywa się to z grupą docelową marki. Firma znana z szybkich dostaw zamówionego jedzenia odnotowała wzrost sprzedaży o 7,1% w okresie od 23 marca do 19 kwietnia. Sieć Domino’s w odpowiedzi na ten wzrost zatrudniła 10 tys. pracowników, aby zaspokoić popyt.

Źródło: www.marketingdive.com

  • 2
Domino’s z prezentem dla niedoszłych małżonków

Domino’s z prezentem dla niedoszłych małżonków

Domino’s z prezentem dla niedoszłych małżonków

29 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2020

Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowym

Firma Colliers International przeprowadziła ankiety wśród przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Badanie miało na celu poznanie ich opinii na temat przewidywań i planów dotyczących inwestycji w poszerzenie kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem w najbliższej przyszłości. Wyniki ankiet opublikowano w raporcie „Omnichannel – z ewolucji w rewolucję”.