- 1
- 1
Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Hasło kolejnej odsłony platformy komunikacyjnej marki Tyskie przygotowanej na piłkarskie mistrzostwa Europy to „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na Ty”. Komentatorzy Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na Ty niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
– Tyskie jednoczy fanów piłki nożnej ponad wszelkimi podziałami. Jedni wybiorą oglądanie meczów w domowym zaciszu, drudzy będą ich świadkami na największych stadionach, a jeszcze inni – w lokalach gastronomicznych. Chcemy pokazać, że niezależnie od tego, w jaki sposób, komu i z kim kibicujesz, „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na Ty” – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager marki Tyskie.
Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, od lat towarzyszy miłośnikom piłki nożnej. Zaangażowanie marki przybiera różne formy – oficjalnego partnera i sponsora reprezentacji Polski czy partnera Polskich Kibiców.
Platforma komunikacyjna marki ma łączyć ponad podziałami
Wartości takie jak jedność, wspólnota, wzmacniają więź z konsumentami, zwłaszcza z kibicującymi biało-czerwonym. Potwierdzają to badania Kantar, według których Tyskie jest najczęściej wybieraną marką podczas oglądania sportu w telewizji. Tyskie podkreśla, że prowadzone od lat konsekwentne działania utrzymują je na pozycji lidera marek piwnych w obszarze sportowym.
Marka przygotowała specjalne opakowanie Tyskie Gronie w turniejowej szacie graficznej
Jest ona inspirowana barwami państw biorących udział w mistrzostwach. Dodatkowo w największych sieciach handlowych pojawi się Tyskie biało-czerwone – Oficjalne Piwo Reprezentacji Polski. Zostało specjalnie uwarzone do kibicowania drużynie z orłem w godle.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Produkcją zajął się zespół Papaya Films, postprodukcją – Lunapark, udźwiękowieniem – Juice, planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith, identyfikacją wizualną opakowań – agencja BNA.
- 1