Prawie 2/3 budżetu na zakupy Polacy zostawiają w centrach handlowych
Prawie 2/3 budżetu na zakupy Polacy zostawiają w centrach handlowych
  • 0
  • 2
9.05.2024

Prawie 2/3 budżetu na zakupy Polacy zostawiają w centrach handlowych

W większości kategorii produktowych ponad 60% budżetu na zakupy Polacy wydają w centrach handlowych. Tak wynika z raportu „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych”, zrealizowanego przez agencję badawczą GfK pod patronatem Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56522 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 maja 2024