- 1
- 3
Big Mac McDonald’s z kampanią i limitowaną ofertą
McDonald’s wprowadza Big Maca w dwóch nowych wariantach: Big Mac Bacon i Big Mac BLT. Towarzyszy temu kampania.
Oprócz nowych wariantów burgera goście McDonald’s w Polsce mogą zamówić jako osobną pozycję sos Big Mac. Oferta jest limitowana czasowo. Ikoniczność burgera stała się motywem przewodnim nowej kampanii, w ramach której zaplanowano emisję spotu oraz działania marketingowe obejmujące media, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH.
Na fanów burgera czeka również merch Big Mac. Marka będzie o tym informować w swoich kanałach społecznościowych.
Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
- 3