1 1 0 0 0 10.04.2024Dove zobowiązał się do nieużywania AI do tworzenia wizerunków ludzi w reklamachMarka Dove (Unilever) zobowiązała się do nieużywania w reklamach obrazów ludzi generowanych przez generatywną sztuczną inteligencję (GenAI). Z okazji 20-lecia platformy „Real Beauty” chce ponownie zwrócić uwagę na problem, jakim jest nierzeczywisty wzorzec piękna związany z rozwojem technologii.
0 1 0 0 0 10.04.2024Ruszyła rejestracja na VI edycję EKG ReklamyJuż 26 września w Warszawie, w hotelu Courtyard by Marriott odbędzie się konferencja EKG Reklamy. Event co roku gromadzi ponad 300 osób. Kierowany jest głównie do profesjonalistów z dziedzin marketingu, promocji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Ta platforma wymiany wiedzy i doświadczeń wśród czołowych ekspertów branży jest także okazją do nawiązania kontaktów biznesowych.
0 1 0 0 0 10.04.2024Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Znamy agendę wydarzeniaDwadzieścia pięć lat doświadczeń – co jako branża osiągnęliśmy i co przyniesie nam przyszłość? Te pytania zadali sobie twórcy Forum IAB 2024. Wydarzenie odbędzie się 22 i 23 maja w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.04.2024Profeina poprowadzi komunikację marki ANG Odpowiedzialne FinanseZ początkiem kwietnia agencja Profeina rozpoczęła współpracę z Grupą ANG SA w zakresie komunikacji marki ANG Odpowiedzialne Finanse.
0 1 0 0 0 10.04.2024Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Właśnie poznaliśmy skład komitetu, który będzie odpowiedzialny za 25. jubileuszową edycję konkursu.
0 3 0 0 0 10.04.2024Żabka wprowadza na półki energetyki Doze influencera BuddyW sklepach sieci Żabka pojawiły się napoje energetyzujące Doze w dwóch wariantach smakowych sygnowane przez influencera Kamila „Buddę” Labuddę.
0 1 0 0 0 9.04.2024Reklama w podcastach nie zniechęca słuchaczy – raport Publicis i EurozetAkceptacja dla reklam zawartych w podcastach wciąż rośnie. Takie wnioski przynosi piąta edycja badania „Słuchacz podcastów w Polsce” Grupy Eurozet i Publicis Groupe.
1 5 0 0 0 9.04.2024Z aplikacją Biedronki lub Lidla po zakupy w Delikatesach Centrum – ruszyła akcja promocyjnaDelikatesy Centrum ruszyły z kampanią „Niskie ceny dla wszystkich”. Nawiązuje ona do wojny cenowej Lidla i Biedronki. W Delikatesach Centrum można skorzystać z promocji, okazując kartę bądź aplikację Biedronki lub Lidla oraz samych delikatesów.
0 3 0 0 0 9.04.2024Agencja Kierunek Kreatywny reklamuje się na ulicach Krakowa i Katowic: „Kreatywność w tym kierunku”Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny rozpoczęła kampanię własnej marki pod hasłem „Kreatywność w tym kierunku”. Realizuje ją na nośnikach zewnętrznych w Krakowie i Katowicach.
1 1 0 0 0 8.04.2024Fundacja Hospicjum Onkologiczne z kampanią o życiu tych, którzy odchodząRuszyła kampania społeczna Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Jej celem jest pozyskanie 1,5% podatku oraz przełamywanie tabu związanego z codziennością pacjentów hospicjum.