Espresso - Strona 6 z 5572 - Marketing przy Kawie

Espresso

21 listopada 2024

20 listopada 2024

  • 1
  • 1
  • 0
20.11.2024

Scam ku przestrodze w ramach kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich

14 listopada Telewizja Puls wraz z Komendą Główną Policji i Fundacją Telewizji Puls „Pod Dębem” rozpoczęły kolejną odsłonę kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich. Tego dnia na kanały TV Puls i Puls 2, do internetu i na nośniki digital OOH w całej Polsce trafił wygenerowany przez AI kontrolowany scam z reklamą „Emerytury na maxa” – produktu, który w rzeczywistości nie istnieje. Promował go Henryk Gołębiewski, ambasador kampanii, aktor znany m.in. z serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Na planie zdjęciowym wideo-scamu spędził… 0 minut.

Poprzednie Następne