0 1 0 21.11.2024Oranżada Hellena ma swoją lokomotywę, która jeździ po Polsce i EuropieOd 15 listopada pociąg w barwach Oranżady Hellena kursuje po Polsce i Europie. Łączy m.in. Warszawę z Berlinem, Gdynią i Wiedniem. Oranżadowa Lokomotywa to element kampanii bożonarodzeniowej.
0 2 0 21.11.2024Reklamy piwa czynnikiem przedwczesnej inicjacji alkoholowej w Polsce – badanie ICŚTrzy czwarte niepełnoletnich w Polsce zetknęło się z reklamami piwa. Instytut Człowieka Świadomego publikuje raport „Inicjacja alkoholowa dzieci i młodzieży w Polsce – diagnoza problemu, przyczyny i konsekwencje”.
0 1 0 21.11.20249 na 10 marketerów planuje kampanię wizerunkową w ciągu najbliższych 12 miesięcy90% globalnych marketerów inwestuje w budowanie marki w celu osiągnięcia długoterminowego sukcesu. CNN International Commercial publikuje raport „Brand Power: Strategies for Instant Impact and Future Growth”.
0 1 0 21.11.2024NuOrder wygrywa przetarg platformy MotoMegaAgencja NuOrder wygrała przetarg na obsługę marketingową platformy MotoMega. Współpraca obejmuje budowanie marki, strategii komunikacji oraz rozwój nowoczesnych narzędzi cyfrowych.
0 1 0 21.11.2024Konkurs KUPS na wykonawcę programu „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!”Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków” (KUPS) informuje o rozpoczęciu konkursu mającego na celu wybór wykonawcy ogólnopolskiego programu informacyjno-promocyjnego „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!” i zaprasza do wzięcia udziału.
0 1 0 21.11.2024Martyna Wojciechowska i jej dwa koty w kampanii marki CarniloveW kampanii karmy dla kotów Carnilove zatytułowanej „Dzikie z natury” występuje Martyna Wojciechowska oraz jej koty: Biały i Szary.
1 1 0 20.11.2024Visa sponsorem Snowboard Alpine World CupVisa została tytularnym partnerem Snowboard Alpine World Cup. Jest to element przygotowań do Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich Milano Cortina 2026.
0 1 0 20.11.2024Telewizja, prasa, TikTok – efekt wpływu medium na losy marki w badaniu GroupMTelewizja doskonale transferuje na reklamowane marki przekonanie o stabilności finansowej i wiarygodności firmy. Prasa i influencerzy świetnie wypadają na polu budowania zaufania marki. Z kolei TikTok dobrze przenosi walor sławy i popularności – pokazuje nowe badanie GroupM.
1 1 0 20.11.2024Scam ku przestrodze w ramach kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich14 listopada Telewizja Puls wraz z Komendą Główną Policji i Fundacją Telewizji Puls „Pod Dębem” rozpoczęły kolejną odsłonę kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich. Tego dnia na kanały TV Puls i Puls 2, do internetu i na nośniki digital OOH w całej Polsce trafił wygenerowany przez AI kontrolowany scam z reklamą „Emerytury na maxa” – produktu, który w rzeczywistości nie istnieje. Promował go Henryk Gołębiewski, ambasador kampanii, aktor znany m.in. z serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Na planie zdjęciowym wideo-scamu spędził… 0 minut.
1 5 0 20.11.2024Burger Drwala ponownie w McDonald’s – w 2024 r. wrócił, by pokolorować zimęOd 20 listopada w menu McDonald’s ponownie dostępny jest Burger Drwala. Co roku powrotowi tego burgera towarzyszy specjalna kampania. Tym razem lokal sieci we Wrocławiu przy ul. Bardzkiej 3a zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę.