1 1 0 0 0 24.11.2023Radosne momenty dnia bez zakłóceń w reklamie Mel Max ActigelAgencja Hand Made przygotowała najnowszą reklamę telewizyjną produktu Mel Max Actigel z portfolio Hasco-Lek.
0 1 0 0 0 24.11.2023Znamy nagrodzonych w konkursie Innovation 2023Czternaście nagród złotych, 28 srebrnych oraz 24 brązowych zostało wręczonych w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2023.
2 3 0 0 0 23.11.2023Plus promuje ofertę na kartę i ofertę 5G 3x NajWystartowały dwie kampanie Plusa. Pierwsza reklamuje świąteczną ofertę na kartę, druga – ofertę 5G.
0 1 0 0 0 23.11.2023Agencje Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwoWspółpraca agencji zakłada połączenie ich specjalizacji: Linkleaders w obszarach PR i employer brandingu oraz Bluerank – marketingu internetowego.
0 1 0 0 0 23.11.2023Żabka wybrała Gong na swoją agencję strategiczno-kreatywnąW wyniku przeprowadzonego procesu projektowego agencja Gong została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka.
0 1 0 0 0 23.11.2023IAA Polska inicjuje Okrągły Stół Influencer MarketinguW ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu kluczowe podmioty zaangażowane biznesowo w tym obszarze wypracują zestaw zasad. Mają one umożliwić zrównoważony, etyczny i bezpieczny rozwój tej części rynku komunikacji marketingowej w Polsce.
0 2 0 0 0 23.11.2023Premiera raportu Brandly360 „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?” już 29 listopadaWyniki badań ogniskujących się wokół doświadczenia klienta w e-commerce (CX), opinie ekspertów, głosy konsumentów reprezentujących różne generacje, a także perspektywa przyszłości dla dynamicznego, niejednorodnego rynku (osadzonego tak w technologii, jak i subiektywnej optyce konsumenta) – to wszystko zawiera raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”.
0 1 0 0 0 23.11.2023Publicis obronił budżet marki BerlinkiPrzetarg firmy Animex na obsługę marki Berlinki wygrała agencja Publicis Worldwide Poland. Do zadań agencji będzie należało odświeżenie platformy komunikacyjnej oraz przygotowanie kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek.
0 1 0 0 0 22.11.2023Mniej Polaków narzeka na złą sytuację finansową – badanie GfK an NIQ Company43 proc. Polaków uważa, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do okresu sprzed dwunastu miesięcy. To wynik, który nie napawa optymizmem, ale jest wyraźnie lepszy niż jeszcze pół roku temu. Pozytywnych symptomów jest więcej – wynika z najnowszego badania Current Consumer Mood przeprowadzonego przez GfK – an NIQ Company.
0 2 0 0 0 22.11.2023Coraz częściej robimy zakupy w internecie – raport InquiryPolacy preferują sprawdzone rozwiązania podczas zakupów w internecie. Mają przy tym swoje ulubione platformy do robienia zakupów oraz dostawców określonych usług. Agencja Inquiry po raz piąty przeanalizowała zwyczaje Polaków w zakresie zakupów internetowych.