0 4 0 0 0 23.04.2024Michał Sikorski twarzą komunijnej kampanii X-komuDo tegorocznej kampanii komunijnej X-kom zaprosił aktora Michała Sikorskiego. Podpowiada on pomysły na (nie tylko) komunijny prezent.
0 2 0 0 0 23.04.2024 Artykuł PartneraStabilne przychody w modelu abonamentowym dostępne dla każdego, dzięki rozwiązaniom TubaPayBiznes abonamentowy znany jest zachodnim gospodarkom już od dłuższego czasu. To rozwiązanie przynosi wyraźne korzyści zarówno dla firm, jak i klientów. Swoimi korzeniami sięga sektora usług np. telekomunikacyjnych, ale obecnie znajduje zastosowanie w wielu branżach takich jak między innymi szkolenia, produkty cyfrowe, usługi stacjonarne, e-commerce, mentoring czy edukacja online. Płatności abonamentowe mogą być z powodzeniem stosowane zarówno w całym biznesie, jak i w wybranym obszarze np. wyłącznie do tworzenia pakietów produktowych. Jakie korzyści przemawiają za tym modelem?
0 2 0 0 0 23.04.2024Siatkarze Śliwka, Semeniuk i Janusz ambasadorami XiaomiAleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. W swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów i meczów. Relacjonować to będą zdjęciami z telefonów marki.
0 6 0 0 0 23.04.2024Wyniki badania na temat stanu aktywacji marek polskich organizacjiWyniki badania stanu działań aktywujących marki w polskich organizacjach przeprowadzonego przez zespół Blue Fox w 2024 roku wskazują główne czynniki sukcesu, wykorzystywane metody i narzędzia, a także ujawniają powtarzające się błędy strategiczne.
0 4 0 0 0 22.04.2024Producent chemii budowlanej Fast z kampanią nawiązującą do okładek kultowych płytKampania „Ponadczasowe hity budowlane" producenta chemii budowlanej Fast nawiązuje do legendarnych okładek płyt muzycznych. W role głównych bohaterów wcielili się żużlowcy zielonogórskiego klubu Falubaz.
3 6 0 0 0 22.04.2024KOD wygrywa platynę w Sabre Awards, inne polskie organizacje również z nagrodamiKomitet Obrony Demokracji, VeloBank, Answear.Lab i Acer Predator Games to laureaci w międzynarodowym konkursie Sabre Awards EMEA 2024. Nagradzane są w nim wyjątkowe projekty public relations.
0 1 0 0 0 22.04.2024Pedigree z pomocą AI chce przyspieszać adopcje psów na całym świecie. Inicjatywa AdoptableInicjatywa Adoptable marki Pedigree łączy sztuczną inteligencję z globalnym zasięgiem reklam brandu. Celem jest tworzenie angażujących reklam przedstawiających psy, które czekają w schroniskach.
1 1 0 0 0 22.04.2024Bank Millennium ze spotem wizerunkowym na festiwal Docs Against GravityBank Millenium przygotował spot wizerunkowy promujący największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych – Docs Against Gravity. W tym roku współpraca banku z festiwalem zostaje przedłużona o kolejne trzy lata.
0 2 0 0 0 22.04.2024Konkurs Loyalty Heroes 2024 rozstrzygnięty17 kwietnia rozstrzygnięta została III edycja konkursu Loyalty Heroes. Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano również Grand Prix.
0 2 0 0 0 22.04.2024The Boring Phone – telefon bez internetu od Heinekena i BodegiHeineken i amerykański butik Bodega prezentują The Boring Phone. Urządzenie bez internetu ma ułatwiać interakcje w świecie offline. Powstało w odpowiedzi na potrzebę ograniczenia korzystania z technologii.