- 1
- 1
Bank Millennium ze spotem wizerunkowym na festiwal Docs Against Gravity
Bank Millennium przygotował spot wizerunkowy promujący największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych – Docs Against Gravity. W tym roku współpraca banku z festiwalem zostaje przedłużona o kolejne trzy lata.
– Millennium Docs Against Gravity to flagowe przedsięwzięcie naszego mecenatu kultury. Chcemy się nim dzielić z jak najszerszą publicznością. Porusza wiele ważnych i trudnych tematów, z którymi jako ludzie i społeczeństwa musimy się zmierzyć, zmusza do myślenia. Szczególnie istotne są dla nas te dotyczące ochrony planety – klimatu i środowiska naturalnego. W tym zagrożonych gatunków i obszarów leśnych, odgrywających kluczową rolę w walce z globalnym ociepleniem. Idea ta towarzyszy Grupie Banku Millennium od dawna.
Wraz z organizatorami festiwalu stwarzamy też przestrzeń, gdzie swoje historie mogą opowiedzieć grupy często wykluczane społecznie. Wspierając wydarzenie, ułatwiamy dostęp do świata kultury i debaty społecznej w bardzo szerokim zakresie – mówi Iwona Jarzębska, dyrektor Departamentu Public Relations Banku Millennium.
Millennium Docs Against Gravity odbędzie się:
- od 10 do 19 maja w siedmiu miastach (Warszawa, Wrocław, Gdynia, Poznań, Katowice, Łódź i Bydgoszcz),
- od 21 maja do 3 czerwca online.
Hasło tegorocznej edycji festiwalu to „W relacji ze światem”
Odnosi się ono do wartości kina dokumentalnego, w którym jak w zwierciadle możemy się przejrzeć i dowiedzieć więcej o sobie, innych i o świecie. Spot banku nawiązuje do festiwalowego hasła. Mówi jednocześnie o wartościach, które mu przyświecają. Materiał emitowany będzie w kinach przed pokazami festiwalowymi oraz w ramach kampanii banku promującej festiwal.
Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety wpisane w strategię Banku Millennium
W zakresie zrównoważonego rozwoju to m.in.:
- krótko- i długoterminowe cele redukcji emisji dwutlenku węgla we wszystkich zakresach,
- zwiększenie finansowania przeznaczonego na projekty związane ze zrównoważonym rozwojem i transformacją klientów banku,
- brak zaangażowania w finansowanie energetyki węglowej i górnictwa,
- wsparcie inicjatyw na rzecz wzrostu świadomości oraz wiedzy na temat zmian klimatu.
Millennium jest mecenasem festiwalu od 19 lat.
- 1