0 1 0 14.01.2025GroupM wprowadza narzędzie, które umożliwia planowanie kampanii DOOHNarzędzie Advanced DOOH umożliwia planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. Nowe rozwiązanie przyniosło już rezultaty w kampanii Dove „Prawdziwe piękno”. GroupM wraz z Gemiusem i Jetline przeprowadzili podczas tej kampanii badanie synergii DOOH i telewizji.
2 1 0 14.01.2025Storytel przypomina, że audiobooki to rozrywka towarzyszącaStorytel rozpoczyna ogólnopolską kampanię, w której obala główne mity na temat audiobooków. Marka przypomina, że audio to przede wszystkim rozrywka towarzysząca.
0 10 0 13.01.2025Zmarł Oliviero Toscani13 stycznia we włoskiej Cecinie zmarł Oliviero Toscani. Był fotografem, ale zasłynął kontrowersyjnymi kampaniami dla marki Benetton. Jego podejście do reklamy stało się inspiracją dla branży oraz przedmiotem krytyki z wielu stron.
1 1 0 13.01.2025Spot Link4 z utworem „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza KorczaSpot Link4 przekonuje kierowców do rozważnej i bezpiecznej jazdy. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na składce ubezpieczeniowej. Tłem muzycznym kampanii jest utwór „Ballada 07” z serialu „07 zgłoś się”.
0 1 0 13.01.2025„Wojna światów” – ukazał się Trendbook 2025 od agencji Focus NationTrendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa „Wojna światów”: pokazuje dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów.
1 1 0 13.01.2025Tyskie stawia na muzykę – Wojciech Mann i Radzimir Dębski w nowej kampaniiTyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na Ty”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii dziennikarza muzycznego Wojciecha Manna oraz kompozytora i producenta muzycznego Radzimira Dębskiego.
1 3 0 11.01.2025#PostanowieNIE – Dove zachęca kobiety do dzielenia się noworocznymi postanowieniamiMarka Dove zachęca kobiety do postanowienia noworocznego mającego być zerwaniem z tymi postanowieniami, które odnoszą się do dążenia do perfekcji i nierealnych wzorców piękna. W kampanii #PostanowieNIE biorą udział influencerki zaangażowane przez Dove.
0 1 0 11.01.2025Wydawnictwo WSiP wybrało agencję FormUpW grudniu 2024 r. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne wybrały w przetargu agencję FormUp. Będzie odpowiedzialna za rozwój strategii digital.
1 5 0 11.01.2025„Pomóż odzyskać normalność” – rusza kampania 1,5% Fundacji DKMS8 stycznia Fundacja DKMS uruchomiła kampanię „Pomóż odzyskać normalność”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do przekazania 1,5% swojego podatku na działania fundacji. Środki zebrane w ramach kampanii pozwolą na wsparcie psychoonkologiczne pacjentów oraz poprawę warunków leczenia w szpitalach.
1 8 0 11.01.2025Serial „Czarne Stokrotki” reklamowany w OOH, Kulturze Gniewu i na BNP Paribas Warsaw SerialCon3 stycznia miała miejsce premiera mystery thrillera „Czarne Stokrotki”. Wprowadza go kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne.