Espresso

1 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2020

Ponad 1/5 użytkowników mobilnego Internetu to dzieci i młodzież. Analiza Selectivv

Na podstawie danych z okresu od grudnia 2019 do kwietnia 2020 r. oraz z marca 2019 r. firma Selectivv zbadała, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Dzieci i młodzież to profil behawioralny w bazie firmy określony na podstawie korzystania z danych aplikacji lub grup aplikacji. Analizowana próba wyniosła 1 915 596 użytkowników (urządzeń mobilnych) oraz 14 693 020 uruchomień aplikacji z wybranych kategorii.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2020

Allegro Prize – nagroda dla artystów sztuk wizualnych

Platforma e-commerce Allegro i „Contemporary Lynx” – międzynarodowy, niezależny magazyn o sztuce łączą siły i ustanawiają nagrodę Allegro Prize. Jury, w którego składzie znajdują się m.in. Anda Rottenberg, Monika Brodka i Jakub Julian Ziółkowski, wyłoni i wesprze finansowo nowe talenty oraz da twórcom możliwość zaprezentowania prac na niespotykaną dotąd skalę. Łączna pula nagród wynosi 50 tys. zł.

30 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Branża internetowa wielkim wygranym 2019 r. Raport strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska

Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy. Internet, tak jak na rozwiniętych rynkach zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro). Eksperci przewidują, że branża internetowa jako jedna z nielicznych wyjdzie z nadchodzącego zastoju gospodarczego obronną ręką – wynika z raportu strategicznego Internet 2019/2020 IAB Polska.

Poprzednie Następne