Espresso

22 marca 2020

20 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2020

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów. W pierwszej fazie ma ono objąć Internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru konsumpcji mediów w Polsce” przygotowali przedstawiciele mediów zgromadzeni w Komitecie Badań Radiowych, MOC TV, Polskich Badaniach Internetu, Polskim Radiu i Audytorium 17.

Czytaj także
  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2020

#CwiczeWDomu – Decathlon rzuca wyznanie sportowcom i konkurencyjnym markom

W dobie pandemii koronawirusa wielu z nas może doskwierać brak ruchu. Sieć sklepów Decathlon zachęca do stosowania się do zaleceń, namawiając jednocześnie do aktywności fizycznej. Marka rzuciła wyzwanie sportowcom, konkurencji i wszystkim chętnym, aby ćwiczyli bezpiecznie sami w domu i zachęcali do tego innych. Rękawica rzucona została m.in. markom: GoSport Polska, Martes Sport, 4F, New Balance Polska i Asics. Wszystko w ramach akcji #CwiczeWDomu.

Poprzednie Następne