0 6 0 0 0 16.04.2024OnlyBio tworzy linię kosmetyków o zapachu napojów TymbarkuMarka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną smakami napojów Tymbark.
4 5 0 0 0 16.04.2024Farmer Aldik w kampanii sieci sklepów AldiAldi startuje z kampanią strategiczną z postacią Farmera Aldika. Celem działań jest podkreślenie jakości warzyw i owoców.
1 2 0 0 0 16.04.2024W kampanii Blikomanii Alibaba i 40 rozbójników szukają diamentówWystartowała kolejna edycja Blikomanii. Do wygrania jest 70 diamentów i ponad 8 tys. czeków Blik. Akcji towarzyszy reklama z Alibabą, który zapomniał hasła do Sezamu.
1 6 0 0 0 16.04.2024„Bierz, co chcesz” – kampania Desperadosa z udziałem rapera RetoDesperados do tegorocznej kampanii zaprosił rapera Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy.
2 3 0 0 0 16.04.2024„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – reklama z UFO i lewitującym sprzętem rolniczymW kampanii otwierającej sezon piwny Żubr wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich. W różnych miejscach w kraju pojawiło się UFO. Świadkowie zauważali, że czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.
0 1 0 0 0 15.04.2024Iga Świątek rozpoczyna współpracę z LancômeMarka Lancôme rozpoczęła współpracę z Igą Świątek. Mistrzyni tenisa będzie pierwszą twarzą tej marki w Polsce.
1 2 0 0 0 15.04.2024Czy przyjaźń w pracy jest możliwa – kampania employer brandingowa McDonald’sKampania employer brandingowa pod hasłem „McDonald’s. Przyjaźń od kuchni” pokazuje parę przyjaciół. To Kris i Miki, którzy pracują w jednym z lokali sieci.
0 1 0 0 0 15.04.2024Wirtualni influencerzy na TikToku – generowani w ramach aplikacji?Według portalu The Information TikTok prowadzi rozmowy z reklamodawcami o wprowadzeniu funkcji generowania przez AI wirtualnych influencerów. Ci mieliby występować w filmach w aplikacji i odpłatnie promować produkty.
1 2 0 0 0 14.04.2024Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The KolorsTwarzami kampanii wizerunkowej pod hasłem „Fajne radio RMF” są Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego stacja odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
0 1 0 0 0 12.04.2024Już 25 kwietnia konferencja „Sales is the Queen”Jakie narzędzia najlepiej optymalizują proces sprzedaży w cyfrowym świecie? Które taktyki growth hackingowe sprawdzą się niemal w każdym biznesie? Jak AI wpływa na procesy sprzedażowe? To tylko kilka pytań, które zostaną zadane już 25 kwietnia podczas II edycji konferencji „Sales is the Queen” w Bielsku-Białej.