- 1
- 1
Wirtualna influencerka Lil Miquela w spocie BMW
W kampanii nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2 wykorzystana została wirtualna influencerka – Lil Miquela.
Stworzona w 2016 r. dla firmy Brud Records Lil Miquela znana jest też jako Miquela Sousa lub po prostu Miquela. Na swoim koncie na Instagramie zgromadziła 2,6 mln obserwujących, a na TikToku około 3,5 mln użytkowników. W 2018 r. została uznana za jedną z najbardziej wpływowych postaci w internecie według magazynu „Time”. Wykorzystanie w ten sposób influencer marketingu ma być symbolicznym pomostem między dwoma wymiarami rzeczywistości. BMW tym samym chce redefiniować marketing motoryzacyjny i łączyć innowacyjność z ludzkim wymiarem narracji.
Na polskim rynku premierę miał najnowszy model marki – BMW X2, które dostępne jest w wersji w pełni elektrycznej oraz w wersji z napędem konwencjonalnym. Nowa generacja charakteryzuje się w stosunku do poprzednika większymi wymiarami oraz podkreśloną sylwetką coupé.
Mediaplus odpowiada za strategię, badania, planowanie oraz zakup mediów online. Regionalne działania „Always On” Grupy BMW online prowadzi 2022 Agency.
Kampania w digitalu realizowana jest w modelu house of communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz Salestube. Materiały do kampanii przygotowała agencja Media.Monks, działania operacyjne Serviceplan, a kampanię offline iProspect.
- 1