Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty – badanie GfK
  • 0
  • 1
2.11.2023

Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty – badanie GfK

Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już wart 48 mld zł, a potencjał dalszych wzrostów nadal jest ogromny. W 2025 r. marki własne będą odpowiadały za jedną czwartą wszystkich wydatków polskich gospodarstw domowych na produkty szybkozbywalne. Takie dane płyną z najnowszego raportu „CPS GfK. Private Brands 2023“.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2023

31 października 2023